رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

شیطونی های پرنس رادین به روایت تصویر

1390/12/2 22:58
2,294 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن عکس شیطونییام لطفا برید ادامه مطلب تا ببینید چه وروجک شیطون بلایی هستم

 

وروجک شیطون بلای من حسابی زرنگ شدی و هر کاری که تصمیم بگیری انجامش می دی .

اینجا از اون سمت کنسول می رفتی زیرش و از زیر این یکی پایه می یومدی بیرم و این کارو دهها بار تکرار کردی بدون این که خسته بشی و موقعی دست از این بازی کشیدی که یه فکر دیگه به سرت زد

و این کار همون فکر جدیده که به سراغت اومده،داری با تمام قوا تلاش می کنی تا کمی مبل رو به جلو هل بدی و پشتش خودت رو به سالن پذیرایی برسونی

بهت تبریک می گم موفق شدی

و بلاخره خودت رو به جایی که می خواستی رسوندی

شمع دون ها و ساعت که خیلی دوستشون داری (به به الان حسابشون رو می رسم)

 

اگه کار رنگ رزی داشتید بدید به رادین چون تو کمترین زمان و با کمترین هزینه بهترین رنگ رزی رو بهتون تحویل میده.

پسر نازم اینجا داری با کیوی قسمت های سفید فرشمون رو سبز رنگ می کنی البته در یک چشم بر هم زدن کیوی رو نصف کردی و قسمت های خوشمزه اش رو خوردی و با مابقی داری به کارت یعنی رنگ کردن فرش می رسی.طوری فرش رو سبز کرده بودی که بابا مجبور شد اون قسمت فرش رو بشوره.

فندق من اینجا قابلمه هارو واژگون کردی و با قیافه حق به جانب داری نگاهم می کنی و تازه عصبانی هم شدی که بیا زود جمع شون کن تا دوباره هلشون بدم بایفتند

و بی خیال از کاری که چند لحظه قبل انجام دادی با سرعت داری می ری به سمت سبد پیاز و سیب زمینی ها

با این که من همه ی راه های ورو به سالن پذیرایی رو مسدود کرده بودم ولی با کمال تعجب دیدم که شما اونجا تشریف داری وقتی به بابایی گفتم که چرا شمارو برده و گذاشته اونجا گفت که کار من نیست و من فکر می کردم اومده پیش تو،من و بابا تو این فکر بودیم که چه طوری رفتی اونجا و شما خودت زحمت کشیدی و مارو از علامت سوال بودن در اوردی و مسیر مخفیت رو بهمون نشون دادی.

ا این

این جا هم درست 30 ثانیه ازت غافل شدم تا بابایی رو بدرقه کنم  و دیدم که خودت رو به کنار میزی که از نشیمن بر داشتم و گذاشتم تو پذیرایی تا شما راحت تو نشیمن این طرف و اونطرف بری رسوندی و داری میری زیرش

داشتم سیب و هویچ میشستم تا ابشون رو برات بگیرم و شما تو این فکر هستی که چه طوری خودت رو پرت کنی تو سینگ ظرفشویی

این جا هم چون اجازه ندادم به دستگاه اب میوه گیری دست بزنی ناراحتی و یه قطره اشک هم از چشمهای نازت اومده و مثل شبنم نشسته رو صورت گلت.

رادین می دونی وقتی شیطونی می کنی از چیت بیشتر خوشم میاد ؟از این که وقتی میخوایی کاری رو انجام بدی حتما انجامش می دی و اگه من بیام کمکت ناراحت میشی چند بار که زیر میز ها بودی خواستم کمکت کنم تا راحتر بیایی بیرون ولی عصبانی شدی و خواستی که به تنهایی کارت رو انجام بدی و من با این که همه ی حواسم پیش شما ست که خدایی نکرده سرت یا دست و پات به جایی نخوره بهت اجازه می دم که خودت تلاش کنی و هر وقت به کمک من نیاز داشتی و از من خواستی میام کمکت و وقتی با دقت بهت نگاه می کردم دیدم شما بیشتر از من مواظب هستی تا سر یا دست و پات به جایی نخوره و کاملا حساب شده کار می کنی و درست عین یه پیشی ملوس که به بدنش کش و قوس می ده تا از باریک ترین و تنگ ترین جاها رد بشه شما هم با تاب دادن به تن نازت و خم و راست وکج کردن اعضای بدنت به راحتی و سریع از همه جا رد میشی. ولی با همه ی این ها من همیشه نگرانت هستم و وقتی  صدات در نمی یاد زود خودم رو می رسونم بهت تا ببینم چی کار می کنی و بعضی وقتها شما متوجه حضور من کنار خودت نیستی چون اروم میام تا هول نکنی ولی همیشه به یاد داشته باش که من قلبم پیش شماست و هر کاری بکنی حس می کنم و با این که ازت دورم ولی چشمهام همیشه کنارت و مراقبت هستند چون از وقتی مادر شدم به تعداد دست و پا و چشمهای اضافه شده و همچنین اگر مشغول هر کاری هم باشم حواسم به جاهای دیگر هست چون بر قدرت تسلطم بر محیط و تمرکزم بر اطرافم هم اضافه شده

             رادینم عاشقتم ،همه ی زندگیه منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامانی وروجک
2 اسفند 90 23:10
وای چه شیطون بلاهه این قند عسل حتما براتون خیلی سخته چون با این وروجک بودن خونه رو بهم میریزه البته خوشمزه گی بچه ها هم به شیطنتشونه


سلام بله حسابی شیطون شده . ریخت و پاش خونه مهم نیست چون جمعشون می کنم فقط می ترسم خودش اسیب ببینه
مامانی درسا
2 اسفند 90 23:25
رادینی عاشقتم خاله . خیلی شیطونی هات بامزه س و عزیزم تا میتونی آتش بسوزون و شیطونی کن .


سلام خاله جون من هم عاشقتونم ممنون که از من حمایت می کنید تا شیطونی کنم
عسل و غزل
3 اسفند 90 0:17
سلام
نگین جونم فقط یک سال و نیم دیگه صبر کن
رادین جون شیطنتهاش تعدیل میشه
چشم رو هم بذاری این زمان میگذره. ولی باید آستانه صبرت رو بالا ببری چون زیاد باید از دیگران حرف بشنوی.آماده باش


سلام مرسی گلم از راهنماییت .دیگران که همیشه حرف برای گفتن دارند
مامان آرینا موفرفری
3 اسفند 90 2:35
ای جانم خیلی شیطون بلا شدی عسلم.مامانی خیلی مراقب پرنس کوچولوی خاله باش.


سلام خاله جون بله حسابی شیطون شدم.
ممنون گلم
A&S
3 اسفند 90 11:45
سلام به رادين جوجو.
اي شيطون بلاي خاله. اون خوشگلياتو شيطونيات منو كشته. پسر نانازم تو كه با دلبريات، دل منو آب كردي. خاله سميه عاشقته عزيزم. فدات فدات يه بوس برات


سلام خاله خوب خودم که چشمهاتون از بس خوشگله من رو خوشگل می بینید.من هم عاشق شما هستم می بوسمتون
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 11:57
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤/
_______________________¤¤

قربونت برم.....شیطونک....خیلییییییییی پست باحالی گذاشتی نگین جون......خیلی حال کردم.....مرسی......رادینم رو ببوسش


سلام مرسی گلم رادین هم شمارو می بوسه
مامان نسترن
3 اسفند 90 15:22
ای جونم که شیطونیهاتم مثل خودت خوشگله ...راستی نگین جون عکسها حرف نداشتند...مخصوصا اون عکسی که رادین جون پستونک دهنشه و داره به دوربین نگاه میکنه.رادین گلم همیشه بخند


سلام مرسی عزیزم شما لطف دارید.بله اقا پیشی شده و داره راه ورود و خوروجش رو بهمون نشون میده.شما هم همیشه خندون و شاد باشید
مامانی فری
4 اسفند 90 18:05
قربون اون خندت برم شیطون بلا


اپ کردم


سلام خاله جون خدا نکنه
خاله هدي ياسمين زهرا
5 اسفند 90 1:09
گل پسري، شاه پسري همه فن حريفيييييي ماشااله


مرسی خاله جون خوبم
مامان ایلیا
5 اسفند 90 10:06
سلام وای این وروجک چه شیطون شده قوربونش بشم چه خوشگلم میخنده تا عید روز شماری میکنم تا ببینمش ....


سلام عزیزم می بینی چه اتیشی میسوزونه.ما هم برای دیدن شما لحظه شماری می کنیم
مامان علی
6 اسفند 90 0:46
سلام به رادین خاله و شیطون وبلا ماشالا بزنم به تخته بزرگ شدی و شیطونیات زیادتر آفرین به خاله گلم
مامانی تازه اولش کافیه چند وقته دیگه بری مهمونی یه دوست، سنگ تموم برات میذاره رادین جونم درست مثل الان علی جون


سلام گلم بله حسابی شیطون شده ولی شیطونی هاشون هم شیرین و دوست داشتنیه
دخترخاله رادین عشق زندگی
6 اسفند 90 10:35
فدای شما شم که انقدر شیطونی تا میتونی باید شیطنت کنی ولی مامانی و اذیت نکن من عاشق شیطنتهای بچه هام رادین ما هنوز کوچولوه و شیطون نشده


سلام مرسی عزیزم ایشاالله شیطونی های رادین شما هم به زودی شروع میشه
عسل و غزل
6 اسفند 90 23:44
____8888___88888888___8888_
___888888_8888888888_888888___
___888888888888888888888888___
___888888888888888888888888__
____8888888888888888888888__
_____88888888888888888888__
_______8888888888888888___
_________888888888888____
______________**___________
____####______**______####_
___#######____**____#######
____#######___**___#######_
______######__**__######__
*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•آپم زود بیا


مرسی عزیزای من که خودتون هم مثل این گل هستید
A&S
7 اسفند 90 11:12
شیشه می شکند و زندگی می گذرد.
نوروز می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت.
نگين عزيزم، رادين خوشگلم، پيشاپيش عيدتون مبارك


سلام عزیزم دستت درد نکنه عید شما هم مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشید
مامانی وروجک
7 اسفند 90 11:50
سلام نگین جون کجایی؟ چون همیشه هر روز اپ میکنی اگه یه چند روزی نیای دلمون برات تنگ میشه منتظرتم عزیزم


سلام عزیزم شرمنده چند روزی سرم شلوغ بود بعد هم مسافرت رفته بودم
A&S
8 اسفند 90 17:01
سلام مامان نگين و رادين جونم.شما كجاييد؟


سلام عزیزم مسافرت بودیم
A&S
8 اسفند 90 17:03
سلام سلام سلام يه سلام آلبالويي به رادين هلو. واي خاله فدات بشم چقدر خوشگل ميخندي، فداي خوشگلياتو دلبريات.


سلام به خاله خوبمون که مهربونیاش تمومی نداره وما پیشش کم میاریم
مامان مهراد
9 اسفند 90 12:26


:




@};








:



مرسی گلم بوس برای شما و مهراد
مامان آرینا موفرفری
10 اسفند 90 0:57
مامانیییییییییی رادیییییییییییییییییین جون کجا هستین.دلم براتون تنگ شده.


سلام دل ما هم براتون تنگ شده
مامانی درسا
10 اسفند 90 7:49
مامانی و آرینی کجایین ؟ نیستین . هستین . نت قطعه . انشاالله که خوبین


سلام عزیزم ما خوبیم رفته بودیم سفر
متین مامی ایلیا
11 اسفند 90 16:04
سلام جوجو جونم خوبی خاله؟ چند روزه مامی جونت نمیاد اپ کنه نگرانتون شدم و خیلیییییییییییییییییییییی زیاد دلم براتون تنگ شده یه دنیا بوس


سلام عزیزم مرسی ما خوبیم این چند روزه هم مسافرت بودیم
مامان طاها
11 اسفند 90 17:53
سلام هیچ معلوم هست این داداشیه ما کجاست.
دلم برات تنگ شده کجایی چرا نیستی دلم هواتو کرده زودی بیا با عکسهای جدیدت متتظرتم بی صبرانه.
طاها گلی


سلام طاها گلی ناز ما هم دلمون برای شما تنگ شده
ثمين
11 اسفند 90 19:09



مرسی عزیزم
A&S
13 اسفند 90 8:13
سلام
مامان نگين، رادين شيطون،ما كه نگران شديم، كجاييد؟


سلام گلم ببخشید که نگرانتون کردیم ولی رفتنمون یهویی ولی اومدیم با کلی خبر می بوسمت
یاسمین مامان سورنا
13 اسفند 90 16:34
ای خدااااا قربونش برم این جوجه طلاییمون رو
عزیزم ماشالا به جونش باشه حسابی شیطون شده
سورنا هم منو کلافه کرده اون دیگه چون راه میره دستش هم به همه چیز میرسه همه جا رو بهم ریخته به هر چیزی هم که دستش نمیرسه رو نوک پاش میایسته یا یه چیزی برمیداره میزنه بهش میندازتش باهاش بازی میکنه
کم کم باید روی میزا و ویتریناتم جمع کنی عزیزم
سورنا جان که زحمت میکشن سراغ لوازم آرایش و عطر و ادکلن و سشوار و اتو مو و ....
همه شون میرن و ترتیب همه رو داده
منم خیلی کلافه میشم ولی چاره ای نیست خواهر تحمل باید کرد خدا صبرمون بده
رادینم و ببوس عزیزم وخسته نباشی مامانی نگین


ای جونم فدای شیطونی های سورنای نازم بشم من عزیزم روزی میشه که دل تنگ این شیطونی هاشون میشیم و می گیم که ای کاش زمان برگرده به عقب پس باید الان لذتشون رو ببریم
سحر
14 اسفند 90 22:52
سلام رادین جونم . چقدر نانازی تو . عاشق چشات و خنده هات شدم . ماشالله ماشالله . من لینکت میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن
خاله مهسا
15 اسفند 90 19:29
ای جانم چه خوردنی شدی با این شیطونیات ی عالمه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
ghazaleh
17 اسفند 90 17:04
عزیزم قربونت بشم من ای جان اشکشو ببین گوشه چشمش بوسسسسسس خاله غزاله قربونت بره خوشگلم . خدا حفظت کنه برای پدر مادرت عزیزم
ما (من و گاهی بابا)
17 اسفند 90 18:44
چه نما نمایش جالبی ممنون از روایت تصویری