رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

پیشرفتهای جدید تو مدتی که نبودیم

1390/11/10 23:49
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای گل خودم ،شبتون به خیر ایشاالله که روز خوبی رو پشت سر گذاشته باشید.

جونم براتون بگه از کارهایی که فسقل خان تو این مدت انجام داده ،اول از همه به اطلاعتون برسونم که پسرم داره چهار دست و پا میره و وقتی چیزی تو ذهنش که بهش برسه همچون جت حرکت می کنه و در یک چشم بر هم زدن خودشو به هدفش می رسونه.

اقا رادین شروع کرده به حرف زدن و دوباره داره من رو به اسم صدا می کنه و می گه اینگین،البته قبلا هم می گفت اینگین ولی من چون دوست ندارم پسملی من رو به اسم صدا بزنه چون توجهی بهش نکردم رادین هم فراموش کرد تا این که تو تهران چون میشنید که همه من رو با اسم صدا می کنند پرنس رادین هم شروع کرد به صدا کردن مامانی با اسمش.

کلماتی که رادین یاد گرفته،حان نانانا (حنانه)  بوپو(شیر یا هر خوراکی دیگه) لالالا (همون لالای خودمون) د"دد (بابا)  آآآآآآآآآتث (جیز)  آپووه (یعنی خسته شدم)

اقا کوچولو تو این مدت یه رقاص حسابی شده animated gif of weaponry - baby wearing clown hatو وقتی بهش می گی نانای نای شروع می کنه به تکون دادن دستها و سرش و اگه نشسته باشه بدنش رو هم تکون می ده و اگه سر پا نگهش داشته باشیم پاهاشم تکون میده.

فندق من چشمک می زنهanimated gifs of babies- baby sits on director's chair و وقتی بهش می گم رادین چشمک بزن هر دو چشمش رو باز و بسته می کنه,بشکن میزنه ,تا می گی رادین بشکن بزن دستهای توپولیش رو میاره جلو و انگشت هاشورو به صورت بشکن زدن می ماله به هم,وقتی می گیم رادین دسس دسی شروع می کنه به دست زدن و موقعی هم که می گیم اقا کوچولو دست بده دستهاشو می یاره جلو تا دست بده.

پهلوون کوچولوی من می تونه با گرفتن از مبل یا پایه ی میز بدون کمک سر پا بایسته و امروز هم که تو تختش بود ومن داشتم جاارو می کشیدم دیدم که از میله های تختش گرفته و سرپا ایستاده.animated gifs of babies- baby in bed

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شيوا مامان پارسا و پري ناز
11 بهمن 90 0:59
ماشالله به پسر قند عسلمون كه اينهمه كاراي بامزه و حرفاي ناز بلده
دوست خوبم اگه مي خواي رادين جون مامان صدات كنه سعي كن براي يه مدت تو خونه بابايي هم شما رو ماماني صدا كنه به اين ترتيب رادين جوونم هم شما رو مامان صدا مي كنه
خيلي نازه ماشالله براش اسفند دود كن دختر كشه ديگگگگگگگه


سلام عزیزم مرسی از راهنماییت،خانومی با چشمهای نازت می بینی.
شيوا مامان پارسا و پري ناز
11 بهمن 90 1:00



مرسی گلم
فاطی
11 بهمن 90 1:34
سلام مامان رادین.
ماشاا... براش اسپند دود کنید.لطفا عکسای کوچولوی ما رو هم بذارید دلمون براش تنگیده.


سلام به روی چشم عکساشرو هم می زارم
مامان ایلیا
11 بهمن 90 10:35
وای دلم واسش یه ذره شده خوشملم قوربونش بشم چهار دستو پا رفتنت مبارکه عزیزم عکساشو بذار یالا دیگه
خیلی خوب شد برگشتین هوررااااااا


سلام خاله دل ما هم براتون یه کوچولو شده چشم عکساشرو هم می زارم
رضوانمامان رادین
11 بهمن 90 11:24
ماشاا... رادین جون حسابی پیشرفت کرده.عزیزم مواظب خودت باش .باشه خاله؟


سلام خاله جون ،چشم خاله جونم
مامان علی
11 بهمن 90 11:51
مامان نگین پسر نازمون دیگه بزنم به تخته مردی شده برا خودش
دوست دارم عزیز خاله لوپتو بیار جلو آههههههههخوشمزه بود آآآآآآآآآآآآآ


سلام ،مرسی عزیزم ،بوس از طرف رادین برای شما
مامان ملیکا
11 بهمن 90 21:39
سلام عزیزم
چه نی نی نازی داری خدا حفظش کنه دختره من هم 8 ماهه هست خوشحال می شم منو لینک کنید و به ما هم سر بزنید


سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید خدا دخملی شمارو هم حفظ کنه خوشحال میشم دوستی مثل شما داشته باشم ولی حیف که ادرس برامون نذاشتی تا بیاییم دیدنتون
مامان آرینا موفرفری
12 بهمن 90 1:03
سلام خاله جون حسابی این مدت شیطون بلا شدیاااااااااااا.ماشااله به رادین باهوش و زرنگ خاله که دیگه داره روی پای خودش می ایسته.یه عالمه


مرسی خاله جونم من هم شماذو یه عالمه می بوسم
خاله هدي
12 بهمن 90 12:15
ماشااله ماشااله.مامانش بدون عكس قبول نداريما. يه عكس بذار دلمون هواي ني ني كرده


سلام خاله جون به روی چشم
مامان وروجک
12 بهمن 90 21:59
@};سلام خانم ناز سفر به خیر تبریک میگم این همه پیشرفت اقا رادین خوشگل رو همیشه شادیش رو ببینی گلم


سلام عزیزم مرسی از لطفت شما هم همیشه شاد باشید