رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

دلم گرفته

1390/11/10 16:32
869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،دیروز که داشتم نظرات تایید نشود رو که تو این مدت که نبودیم دوست های گلم زحمت کشیده بودند و برامون گذاشته بودند رو می خوندم دو تا خبر بد توشون بود که واقعا حالم گرفته شد و از اون لحظه تا الان سر درد دارم و هر وقت یادم خبر های بد میافتم بی اختیار اشک از چشمهام سرازیر میشه و دلم تیر میکشه.

دیروز با خبر شدم که تن نحیف و ظریف انار کوچولو بیشتر از این تحمل درد رو نداشت و روحش پر کشیده و رفته پیش معبود و الان بین فرشته هاست.

خبر بد دوم که حسابی حالم رو گرفت ،پر کشیدن یه فرشته کوچولوی دیگه به اسمون ها بود قبل از این که زمینی بشه.

خدایا کمکمون کن تا قدر چیزهایی رو که بهمون دادی رو بدونیم و به خاطر هر انچه که نداریم و بهمون ندادی شکر گذارت باشیم.

کمک کن تا درک کنیم که پشت هر نعمتی که ازمون دریغ می کنی یه حکمتی نهفته است و ما انسان ها عاجز از درک انیم.

کمک کن تا صبور باشیم و با اگاهی به این باندیشیم که اگر چیزی را از ما دریغ می کنی مطمعنا در جای دیگر تلافی خواهی کرد.

کمک کن تا با سر بلندی از پس ازمونی که برایمان مقدر کرده ای بیرون بیاییم و با نا شکری شرمنده ی بزرگی و حکمتت نشویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيوا مامان پارسا و پري ناز
11 بهمن 90 1:01
رادين جونم سفر خوش گذشت اميدوارم هميشه زير سايه پدر و مادر باشي و خوشبخت كه اين خودش بزرگترين خوشبختيه
بوس بوس بوس


سلام ممنون ایشاالله سایه شما هم صدها سال روی سر بچه هاتون باشه و کنار هم خوشبخت باشید
مامانی درسا
11 بهمن 90 1:07
سلام عزیزم و مامانی مهربونش . خوشحالم از سفر برگشتین . امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه . ضمنا" هزار تا بوس برای پیشرفتهای گل پسری . دوستتون دارم .


سلام ما هم دوستتون داریم
مامان کیارش
11 بهمن 90 1:08
بالاخره اومدی رادین جونم؟دلم برا ت یه ذره شده ود خاله...ماشالا چقدرم پیشرفت کردی...
مامانش تازه شیرین کاریاش شروع شده ها حسابی ذوق کن


سلام دل ما هم برای شما تنگ شده بود بوس برای شما و گل پسرتون
سفانه مامان شهداد
16 بهمن 90 23:05
خبر انار قلب منم آتیش زد بخدااااااااا..... اصلا فکر نمیکردم بره.... امیدوارم بودم بمونه.... ولی قسمتش چیز دیگه ای بود.... خدا به مامان و باباشون قدرت وصبر بده ایشالله....... خدایا به داده و ندادت شکر.........


عزیزم من هم خیلی ناراحت شدم ولی جی کار میشه کرد که کار خداست