رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادین داره میره سفر

1390/10/16 14:00
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

                          Happy Friday scraps, graphics, comments

سلام دوست های خوبم ظهر ادینه تون به خیر.

شازده کوچولوی من داره اماده     http://www.khavaranshop.com/             میشه تا عصر همراه مامانی جون،بابایی جون . دایی و مامان بره راه اهن و سوار قطار بشه  بره تهران ،اخه به حنا خانوم گل داده بود که زمستون بره خونشون و حنا هم که ما شاالله از روزی که اولین برف بارید مدام زنگ میزنه که خاله زمستون شد پس نمی یایین.پرنس من همه ی وسایل نقلیه رو امتحان کرده فقط سوار قطار نشده بود که اونم امروز سوارش میشه و به سلامتی می ره مسافرت ،ایشاالله که مثل همیشه پسر خوبی باشه تا نه خودش اذیت بشه نه ما.

 

تا یادم نرفته این رو هم بگم ،گل پسرم چند روزیه که یه کار جدید دیگه میکنه ،وقتی می خوابونمش خودش به تنهایی و بدون کمک بلند میشه و میشینه.

بابایی خیلی دوست داریم و نرفته دلمون برات تنگ شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان طاها
16 دی 90 14:41
خوش بگذره.
مامان طاها
16 دی 90 14:41
خوش بگذره
مامان طاها
16 دی 90 14:42
امیدوارم دست پر و با عکسهای قشنگ برگردی.
sima
16 دی 90 15:17
____________**__**_____* __________ ___________***_*__*_____* _________ __________****_____******** ____ _________*****______**_*______** __ ________*****_______**________*_** ________*****_______*_______* _____ ________******_____*_______* ______ _________******____*______* _______ __________********_______* ________ __***_________**______** __________ *******__________** _______________ _*******_________* ________________ __******_________*_* ______________ ____**___*_______** _______________ ___________*_____*__* _____________ _______****_*___* _________________ _____******__*_** تقديم به وبلاگ زيباي تو.......... ____*******___** __________________ ____*****______* __________________ ____**_________* __________________ _____*_________* __________________ _____________*_* __________________ ______________** _________________ عزیزم برایت آرزوی سفری شاد و پرسرور میکنم
مامان حنان
16 دی 90 16:55
سلام رادین جان و مامان نگین انشاءالله مسافرت خوش میگذره مواظب پسر گلمون باش و همچنین خودت .زود زود براش اسفند دود کن ماه بود ماه تر شده
مامان وروجک
16 دی 90 22:54
سفر خوب وخوشی داشته باشین
مامان علی
17 دی 90 11:06
سلام رادین جونم خوبی؟همیشه تو سفر وشادی باشی گلم مواظب خودت ومامانی باش
مامان رادین کوچولو
18 دی 90 13:43
سفر بخیر رادین جان. یادت نره بی خبرمون نذاریا دلم برات تنگ میشه.
ghazaleh
19 دی 90 11:25
سفرتون بی خطر انشاله همه جوره بهتون خوش بگذره
مامان ایلیا
21 دی 90 9:39
سلام الان که دارم مینویسم فکر کنم 5 روزه که اقا رادین رفته سفر من هر روز به امید دیدن عکسای خوشگل ناناسم میام ولی میبینم نیومدین عشق من هر جا باشین بهتون خوش بگذره میدونم الان داری از همه دلبری میکنی تربچه خاله؟
mAhyA
24 دی 90 19:04
رادینم کی میایی؟؟؟؟؟
mAhyA
24 دی 90 19:05
من تا حالا خواننده خاموش وبلاگتون بودم و بسیااااار زیااااد عاااااااشق رادینم... ولی حالا دیگه خیلی دلم واسش تنگ شده بود خواستم ببینم کی برمیگردید و عکساشو میذارید؟؟
mAhyA
25 دی 90 14:25
عزیزم 8 ماهگیت مباااااااارک
آزي
26 دی 90 7:39
به سلامتي نگين جون بهتون خوش بگذره. مواظب رادين خوجكله ما هم باش. بوسسسسسسسسسسسسس
شيوا مامان پارسا و پري ناز
28 دی 90 2:39
رادين جون سفر بهت خوش بگذره و سفر بي خطري داشته باشي راستي يادت باشه ماماني رو اذيتش نكني ها گل گل باش باشه داداشي از طرف پارسا
A&S
28 دی 90 12:29
سلام رادين گلي،حالت خوبه پسر گلم؟انگار حسابي داره بهتون خوش ميگذره؟ نميگيد دلمون براتون تنگ ميشه؟ زود بياييد ديگه. دلمون يه ذره شد. بوس بوس بوس
مامان راميلا
28 دی 90 15:49
سلام عزيزم به سلامتي هميشه به سفر خوش بگذره .
مامان یاسمین زهرا
30 دی 90 13:32
همیشه به سفر.خوش بگذره.
مامان رامیلا
2 بهمن 90 2:11
سلام دلمون تنگ شده پس کجایید .
مامان ایلیا
3 بهمن 90 22:05
سلام عزیزم دلم واستون یه ذره شده کی میاین وبلاگ نویسی بدون شما مزه نداره بیاین
مامان طاها
4 بهمن 90 16:12
این آقا رادین ما کجاست پس؟ دلمون برات تنگ شده کی برمیگردی؟
مامان ایلیا
6 بهمن 90 20:06
سلام خانمی فکر کنم دارین برمیگردین به دلم افتاده دلم واستون تنگ شده موقع ایکه رسیدی اولین کارت این بشه عکسای رادینم رو بذاری الان دیگه 1 ماه بزرگتر شده خوشگل من دلم واسش لک زده
مامان آرینا موفرفری
9 بهمن 90 15:30
به به به سلللللللللللللللللللللللللللللللللام.مامانی حسابی بهتون خوش گذشته هااااا.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.من که دلم حسابی تنگ شده بود وقتی پیام شما رو خوندم بی اختیار با صدای بلند گفتم رادین از سفر برگشته.مامانی بااینکه اینجا دنیای مجازیه ولی هر کار بکنی احساس آدما دنیای مجازی نمی شناسه .من و آرینا می بوسیمتون یه عالمه.راستی تا یادم نرفته سوغاتی ما چی می شه؟؟؟؟؟؟؟


سلام خاله جون مهربون و دوست گل خودم ما هم دلمون برای شما و عروسک مو فرفری مون تنگ شده بود.سوغاتی شما هم هزاران بوس ابدار از طرف رادین برای شماست.
مامان مهراد
9 بهمن 90 16:00
سلام دوست من
نمیشد برای پست بالات نظر گذاشت به سلامتی از سفر برگشتین دلمون براتون تنگ شده بود ایشالله که بهتون خوش گذشته باشه


سلام عزیزم جای شما خالی بوس برای مهراد گل خودم
متین مامی ایلیا
9 بهمن 90 17:07
سلام گل پسری، بالاخره برگشتی؟ اخه نمیگی دل خاله و ایلیا برات تنگ میشه؟
من هر روز میومدم و بهت سر میزدم.
نگین جون تورو خدا زودتر عکسای رادین جونم و بذار دلم خیلی براش تنگ شده بود


سلام قربون دل شما و ایلیا جون ،ما هم دلمون برای شما تنگ شده بود ،به روی چشم


مامان علی
10 بهمن 90 9:11
ســــــــــــــــــــــــــــــلام به مامان نگین خوبی دوست خوبم؟ سفر که حسابی خوش گذشت؟،رادین خاله خوبه که؟ بزرگ شده ؟ مامان نگین زودی عکساشو بزن که دلمون براش تنگ شده حسابی.


سلام مرسی عزیزم جای شما خالی،دل ما هم براتون تنگ شده بود