رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

یادی از دیروزها

1390/10/15 16:17
1,953 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش همراه رادین رفتیم به گذشته ها موقعی که من نی نی بودم.

من لباس نی نی گولویی مامان رو پوشیدم وقتی مامانی هفت ماهش بود این لباس رو پوشیده بود و تو عکاسی کتایون عکس گرفته بود(عکسهای اون موقع مامانی الان هم تو ویترین عکاسی کتایون هستش) الان هم من هفت ماهه شدم و لباس مامانی رو تنم کردم ،مامانی جون دستت درد نکنه که لباسهای مامانی رو نگه داشتی ،بابایی خیلی خوشش اومده بود و گفت لباس هارو نگه داریم بعدا می دیم نی نی رادین هم تنش کنه ومن چه قدر از این حرف بابایی خجالت کشیدمخجالتخجالتمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

فاطی
15 دی 90 17:39
وای خدای من خیلی شبیه شماست انگار که شما کوچیک شدین.خدا حفظش کنه.


سلام خاله جون مرسی عزیزم که به ما سر می زنید
مامان طاها
15 دی 90 18:08
خاله قربونت بره چقدر با مزه شدی.


سلام خدا نکنه خاله جون
مامان وروجک
15 دی 90 21:39
سلام وای به رادین جون چه قدر لباس دخترونه میاد خیلی ناز شده شما هم خیلی خوشگل بودی رادین به شما رفته


سلام خانوم گل مرسی عزیزم با چشمهای خوشگلت می بینی
شيوا
16 دی 90 14:04
سلام ني نيت خيلي نازه خدا برات نگهش داره به وبلاگ هاي منم سر بزن
اگه دوست داري منو لينك كن و اگه اجازه ميدي برام تو نظرات بنويس تا منم لينكت كنم
http://parinazvaparsa.niniweblog.com/


خدا نی نی های شما رو هم برای شما و باباییشون حفظ کنه وهمیشه شاد و موفق باشید ،به روی چشم عزیزم می یاییم دیدنتون


متین
17 دی 90 1:13
وای خدای من! خیلی شبیه شماست
متین
17 دی 90 1:32
خوش بگذره عزیز دلم، پسر خوشکلم
ثمین
18 دی 90 13:35
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
مامان رادین کوچولو
18 دی 90 13:45
وااااااای چه شباهتی!!!!! وااااااای چه چشمایی!!!! عزیزم
مامان آرینا
18 دی 90 16:43
عزیزم رفتی سفر انشااله خوش بگذره.ولی من دلتنگم.
ghazaleh
19 دی 90 11:24
ای قربون مامان رادین و خود رادین جقدر لباست ناز بوده هرچند که خودت نازش کردی دوستم
مامان مهراد
19 دی 90 11:48
سلام گلم خیلی شبیه شماست قربونش برم
متین مامی ایلیا
19 دی 90 16:16
سلام خوشگلم، کجائی بابا دل من و ایلیا واسه تو و مامان جونت تنگ شده عزیزم، بیا دیگه من هر روز میام بهت سر میزنم عروسک یه علمه بوس برات
مامان آرینا موفرفری
21 دی 90 23:07
رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادین.کجائی دلم برات
مامانی درسا
22 دی 90 1:01
عزیزم رادین جان تهران بهت خوش میگذره ؟ مامانو که اذیت نمیکنی . ما منتظریم خاطرات سفرتو بخونیم .
یاسمین مامان سورنا
24 دی 90 16:38
ایشالا خدا پسر کوچولوت رو نگه داره واست عزیزم و سفر خوبی داشته باشین به رادین کوچولو و مامانش کلی خوش بگذره مواظب پسرمون باش عزیزم تهران سرده
مامان ایلیا
25 دی 90 22:27
سلام رادینم کجایی دلمون تنگ شده زود بیاین تا مامان عکسای خوشگلمو بذاره فکر کنم الان یه ذره دیگه بزرگ شدی وای دلمون پوسید از بس اومدیم نبودید قوربونت بشم خوش باشین
مامان خورشيد
26 دی 90 10:32
خوش بگذره. الهي هميشه به گشت و مسافرت. عكس هاشم فوق العاده بود.
علی یه دونه
27 دی 90 23:55
سلام خاله جون کجایید؟چرا خبری ازتون نیست دلم برا رادین جون تنگ شده
مامان گیسو
28 دی 90 0:53
سلام گلم ماشاا... هزار ماشاا... خیلی نازه نگین جونم این پسر نازت مثل کارت پستال می مونه ببوسش
هستی
30 دی 90 16:30
سلام انار کوچولو به آسمان ها رفت روحش شاد
هستی
30 دی 90 17:06
سلام انار کوچولو فوت شد روحش شاد
گروه بالی گل
4 بهمن 90 19:06
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
مامان علی
5 بهمن 90 13:40
سلام مامان رادین خوبی؟ از رادین جون برامون بنویس خوبه خاله جونم؟
آزي
9 بهمن 90 7:52
سلام نگين جان كم پيدايي گلم كجايي؟ رادين كوچولوي خاله خوبه؟ شيطوني مي كنه جيگر طلا؟