رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

هفت ماهه شدن یه فرشته

1390/9/26 18:06
960 بازدید
اشتراک گذاری

 هورا هورا هورا

                   

پسملی ناناز من الان هفت ماه و٩ساعت و٣٨ دقیقه است که از بهشت اومده رو زمین و تو خونه ی ما وبه زندگی من وبابایی طراوت تازه ای بخشیده.

    عسل مامان جشن تولد هفت ماهگیت مبارک

نفسم هزاران بار گفتم و میلیاردها بار هم خواهم گفت

  دوستت دارم عشق ابدی من

دنیای زیبادنیای زیبا

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
27 آذر 90 11:50
مبارک باشه فرشته آسمونی با اون چشای قشنگت


سلام مرسی خاله جون چشمهاتون قشنگه.
مامان طاها
27 آذر 90 13:27
7 ماهگیت مبارک گل همیشه بهارم.
ان شاالله همیشه صحیح و سالم باشی و خنده رو لبای نازت باشه.


سلام مرسی خاله جون ایشاالله شمت هم همیشه شاد و خندون باشید
مامان خورشيد
27 آذر 90 13:33
واي چقدر اين گل پسر خوشگله. ماشااله چه چشمهايي داره چه لبايي. الهي بلا ازش دور باشه.


سلام مرسی شما با چشم های قشنگتون می بینید
مامان کیارش
27 آذر 90 16:31
مبارکه رادین جان.ایشالا صد ساله بشی عزیزم


مرسی خاله جونم
مامان مهراد
27 آذر 90 17:42
توي سرماي اين شب طولاني به فكر بي خانه مان هاييكه چشم ميزنند زودتر صبح بشه هم هستي ؟
یلدایت مبارک


یلدای شما هم مبارک
A&S
27 آذر 90 18:08
رادين عزيزم هفت ماهگيت مبارك قربونت برم ناز نازم


مرسی مهربونم ،خدا نکنه
خاله جووون
27 آذر 90 21:56

________קקקק×
______ק×_________ק×
____ק×______))______ק×
__ק×_______((________ק×
__ק×________()_________ק×
_ק×________(,,,)_________ק×
_ק×_______,",|,",_________ק×
__ק×_____[_____]______ק×
___ק×___[_______]___ק×
_____ק×_[_______]_ק×
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
مبارک باشه عزیزم ایشاله جشن هفتاد سالگیش را بگیرید


مرسی خاله خوب و مهربونم دوست دارم هوار تا
مامان ایلیا
27 آذر 90 22:47
خوشگلم مبارکه ایشالاصد وبیست ساله شی و افتخار افرین دوستت دارم


مرسی ما هم دوستتون داریم ایشاالله ایلیا هم صد ساله و موفق بشه