رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

سلام

1390/9/25 23:29
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

                                               Orkut Scraps - Good Night

سلام دوست جونهام بلاخره بعد از چند روز فرصت کردم تا بیام و پست تازه بزارم ،اخه تو این چند روزه علاوه بر سرما خوردگی که حسابی کلافه و خسته ام کرده بود مهمون هم داشتیم و چون مامانی جون اینجاست مهمون بازی ها شروع شده و یا مهمونی می ریم یا مهمون داریم ،داره بهمون خوش می گذره ولی بی حالی من کلافم کرده و از طرفی هم اقا رادین حسابی شیطون شده و شب ها دیر می خوابه وتا صبح ده بیست بار بیدار می شه www.smilehaa.orgواصلا اجازه نمی ده تا کمی استراحت کنم تا شاید زود تر خوب بشم دکتر هم می گه برای بهبودی کامل سرما خوردگی علاوه بر درمان دارویی باید استراحت خوبی هم داشته باشی شکلکهای جالب آروینکه من زیر سایه ی شیطنتهای اقا رادین www.smilehaa.orgاز استراحت محروم شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
26 آذر 90 13:27
قربون شیطنتش بره خاله الهی


سلام خدا نکنه خاله جون