رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

کار های جدید من

1390/9/13 15:36
1,915 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5          

من روز به روز بزرگتر می شم و کار های جدیدی می کنم که برای مامان و باباییم خیلی شیرین و دوست داشتنی هستند.animated gifs of babies- baby bunny

چند روزه که وقتی شب ها می خوابم و مامان که می گه شب بخیر و از اتاق می ره بیرون برای این که لالام بگیره شروع می کنم به خواروندن و ناز کردن سرم. البته این عادت و قبلا هم داشتم چون وقتی کوچولو بودم و خونه مامانی جون که بودیم مامانی جون سرم رو ناز می کرد تا خوابم بگیره ولی الان خودم این کارو می کنم.animated gif of weaponry - baby sleeps in bed with teddy bears

یه هفت هشت روزی میشه که وقتی میریم جایی یا دورو برم شلوغ میشه و یا وقتی که مامانی کار می کنه و حواسش به من نیست شروع می کنم به سرفه کردن اوایل مامان فکر می کرد که به چیزی حساسیت  پیدا کردم یا اب دهنم پریده تو گلوم حتی به فکرش اومد که شاید سرما خوردم ولی دقت که کرد دید هیچ یک از علائم سرما خوردگی رو ندارم و دوروزه که کشف کرده من با این کارم می خوام جلب توجه کنم ومی خوام بگم من هم هستم.سرفه هام هم دقیقا مثل سرفه ای هست که وقتی یه مرد وارد جایی میشه و می خواد با سرفه اعلام کنه که من دارم مییام.من هم دارم مرد میشم پس باید مثل مرد ها رفتار کنم.

جدیدا یاد گرفتم که اب،اب میوه و هر نوع نوشیدنی رو که بهم می دند با لیوان بخورم قبلا مامان با قاشق بهم می داد و وقتی لیوان رو جلو دهنم می گرفتند مثل یه پیشی فقط لیس می زدم www.smilehaa.orgو کل لباسم رو خیس می کردم ولی حالا قلپ قلپ سر می کشم.

و کار بامزه دیگه،تا مامان بم شلوار می پوشونه ساق های شلوارم رو تا زانوهام  بالا می کشم و برا خودم شلوارک ذرست می کنمو اگه کسی پاهای شلوارم رو درست کنه بازهم کار خودم رو تکرار می کنم.     

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هدي ياسمين زهرا
13 آذر 90 23:47
آفرين رادين جون خوشگل ناناز. همه كارات مثل ياسي گليه. اون از دوسه ماهگي الكي سرفه مي كرد و باعث جلب توجه مامانش ميشد. هروقتم كه سرفه ميكنه اداشو درمياريم مثل شيطونكها ميخنده يعني ميگه فهميدين الكي بود. خيلي با نمكين هر دوتون.



ممنون خاله خوب و مهربونم
مامانی سید کوچولو
14 آذر 90 0:14
چه خوب نوشتی. تازه یاد سرفه های الکی پسرم تو 5-6 ماهگی اش افتادم که کلی باعث ذوقم میشد. چه زود یادم رفت


مرسی ،چون نی نی ها زود بزرگ میشن و هر روز کارهای جدید می کنند مامان ها بعضی کارهاشون رو فراموش می کنند
رادین کوچولو
14 آذر 90 1:02
واااااای خدای من.رادین چقدر چیز بلدی تو.خوش به حالت من که فعلا به قول باباییم بخور و بخواب کارمه الله نگهدارمه!!!


ای جونم عسلم شما هم زود زود بزرگ میشی
مامان حارث
15 آذر 90 15:53
سلااام عزیزم
مرسی که اومدی پیشمون خوشحالم کردی
من دیر اومدم پیشتون آخه وقت نداشتم اگه ناراحت شدی منو ببخش
ما الان استانبول نیستیم تو آلمانیم وقتی برگشتیم حتما میام پبشتون نطر میدم
همدیگه رو دوست بشیم



سلام هر جا هستید خوش باشید
مامان حارث
15 آذر 90 15:54
ای جانمممم خیلی نازه ماشاالله
عااااشقش شدم


ممنون خاله جون
مامان آوین
19 آذر 90 22:14
رادین جون چقدر ماه شده. خدا حفظش کنه. مواظب نی نی باشین.


سلام مرسی چما با چشمهای ماهتون می بینید
ghazaleh
20 آذر 90 15:28
سلام دوستم قربون اقا رادین گل برم من
منم یه تربچه دارم به اسم شایان خوشحال می شم به منم سری بزنی


سلام خاله جون خدا نکنه،حتما می یاییم دیدنتون