رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

داریم میریم ارومیه

1390/9/13 15:14
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

                              Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

هورا هورا،ما داریم می ریم ارومیه،مامان نگین پارسال برای سلامتی من و به خاطر این که من سالم و بدون هیچ مشکلی دنیا بیام نذر کرده بود و حالا داریم میریم تا مامانی نذرشو به اون هیئت و دسته ای که دایی امیر اونجا سینه زنی می کنه بده،مامانی جون هم برای من نذر کرده بود و قراره مامانی جون هم نذرشو بده.

مامانی از صبح داشت کارهاشو می کرد و وسایل خودشو من و بابایی رو حاظر می کرد من هم نی نی خوبی بودم و داشتم با اسباب بازی هام بازی می کردم و مامان رو اذیت نکردم اخه من خیلی خوشحالم چون هم مامانی جون اینهارو می بینم و هم ایندفه مامان واقعا قول داده تا بریم وایلیا و خاله هارو ببینیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایلیا
13 آذر 90 15:57
اخ جون زود بیاین عزیزم خیلی خوشحالم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ما هم خوشحالیم
خاله هدي
13 آذر 90 23:48
قبول باشه التماس دعاي فراوون گلي


قبول حق همچنین
مامان آرینا
14 آذر 90 1:25
سلام.نذرتون قبول برای ما هم خیلی خیلی دعا کنید.سفر بی خطر.رادین عشق خاله رو ببوسید.


سلام محتاج دعا
مامان آرینا
21 آذر 90 15:14
سلام رادینم کجائی خاله جون.دلم برات یه ذره شده.بوس بوس بوس


سلام ،اومدم خاله جون