رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

اولین حرکت تاکتیکی من

1390/9/12 23:35
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           

دیشب دوست افسر جون همراه دختر و نوه ی کوچولوشون که یک ساله و سه ماه هست اومده بودند دیدن سپیده و عمه جون زنگ زد و من ومامانی هم رفتیم اونجا همین که رسیدیم من چشمم افتاد به نی نی دخمله و گل سرشwww.smilehaa.org و شروع کردم به شیرین کاری و دلبری تا بتونم به نی نی دخمل نزدیک بشم ،مامانی من رو برد نزدیک نی نی و همین که اعتماد همه رو جلب کردم در یک چشم بر هم زدن با یه حرکت تاکتیکی و انفجاری www.smilehaa.orgگل سر نی نی رو از سرش کندم و بهش ندادم البته هنوز کارم تموم نشده بود و می خواستم پوتین های نی نی رو هم از پاش در بیارم که مامانی اجازه نداد و نی نی شروع کرد به گریه www.smilehaa.orgو پاشودند که برن و همه می گفتند پسر که پسر داره به دخمل ها زور می گه ولی من زور گو نیستم فقط از گل سر نی نی خوشم امده بود و به شیوه خودم ازش گرفتم تا نگاهش کنم.

                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی سید کوچولو
12 آذر 90 23:50
قربون حرکات جانگولرت برم. مامانی پسرت خیلی شیطون شده ها


خدا نکنه،اره به خدا روز به روز داره شیطن تر میشه