رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

بفرمایید سیب گلاب

1390/9/8 1:09
1,509 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های از یه پسر خومزه  که بابایی اسمشو گذاشته سیب گلاب.

 

خوشتل من این عکسارو فردای روزی که بهت واکسن زدند گرفتم

فدات بشم فرشته ی ناز من  شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

قربون فیل کوچولوم بشم

یه کوچولوی ناز که عاشق روروئکشه

فندق ماما چرارفتی رو اپن

خرس کوچولوی ناز خومزهEmoticonEmoticon

عجب کلاهی رفته سرت جیگمل طلای من تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

این عکست مربوط به لحظه های شیرینیه که شما سر حال از خواب بیدار شده بودی و داشتی من و بابارو نازمی کردی،فدای دست های موچولت بشم3 More KissesDouble KissKiss With Hat

این عکس ها هم که دو ماه پیش گرفته شده مربوط به رادینه خواهر دو قلوی رادین هستشwww.smilehaa.org

www.smilehaa.org

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا
9 آذر 90 1:30
الان میام می خورمش.اینقدر خوشگله نمی دونم چی بگم.اسفند یادت نره .حتما حتما.


با چشمهای خوشگلتون می بینید
مامان طاها
9 آذر 90 15:54
هزار ماشالله.
هر روز نازتر از دیروز.
اسفند یادتون نره.


مرسی خاله جون لطف دارید.
مامان طاها
9 آذر 90 15:57
آقا رادین گل هیچ میدونی چند ساعتی از طاهای ما بزرگتری؟
یعنی دقیقآ تو یه روز به دنیا اومدین.


سلام ،مامانم امروز فهمید که من وطاها جون دقیقا هم سنیم.خدا طاها جون رو حفظ کنه
مامان ایلیا
10 آذر 90 10:18
وای دهنم اب افتاد اب از لبم راه افتادهزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام خاله جون من هم شمارو می بوسم
مامان سارا
11 آذر 90 5:07
خدايي خومزه است ، ببوس عسلك رو


سلام مرسی عزیزم رادین هم شمارو بوسید