رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

فعالیتهای امروزم

1390/9/8 19:20
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

                                                

سلام پسملی ناناز من، خوشگلم دیروز با  بابایی رفتیم دنیای کودک و برای شما کتاب و  وسایل  اموزشی گرفتیم . جیگمل مامان ،سری جدید کتابهای تقویت هوش رو برای شما گرفتیم اخه دیگه بزرگ شدی و باید کتابهات عوض می شدند.کتابهای قبلی رو خیلی خوب کار می کردی و با علاقه بهشون نگاه میکردی مطمئنا سری جدید کتابهارو هم دوست خواهی داشت.جوجوی من امروز سپید (دخمل عمه )از بیمارستان مرخص شد.تو این دو روز از بس سرم شلوغ بود که فرصت نکرده بودم برات در مورد عمل سپید بنویسم. اخه دو روز پیش پاشو عمل کردند و دیروز که رفتم ملاقاتش خدارو شکر حالش خوب بود و امروز ظهر مرخص شده و  اوردنش خونه.فندق کوچولو  روز به روز داری بزرگتر میشی و کارهای خوشمزه تر می کنی...

شکلات مامان،چند روز که یاد گرفتی وقتی صورتمرو نزدیکت میارم و میگم مامان رو ناز کن با دو تا دستای نرم و کوچولوت میکشی رو صورت مامان امروز وقتی خوشحال و سر حال از خواب بیدار شدی و بابایی رو بالا سرت دیدی شروع کردی به ناز کردن بابایی و تا میگفتم مامارو ناز کن برمی گشتی به سمت من و صورت من و ناز می کردی و همین که بابا می گفت حالا بابارو ناز کن شروع می کردی به ناز کردن بابا.

جوجوی من،چند روزه که نشستنت خیلی خوب شده و دقیقه ها میشینی و با اسباب بازیهات بازی می کنی،بعد که خسته شدی خودت دمر رو زمین دراز می کشی و شروع می کنی به دست و پا زدن تا بتونی حرکت کنی،البته پیشرفت کردی و یه کوچولو  جلو می یایی baby with balloon and diaper and dog animated gifو همین که خسته می شی سرتو میزاری رو دستت و به اصطلاح استراحت می کنی(شیطونک من تا می خوام تو این شرایط ازت عکس بگیرم سرتو بلند می کنی و اینور اونور رو نگاه می کنی) بعضی اوقات هم وقتی  که می بینی هر چی تلاش می کنی ولی نمی تونی به هدفت که زرافه یا کتابته برسی به من نگاه می کنی و عصبانی میشی و جیغ می کشی.

خرید های دیروز.

کتابهایی که مربوط به شما و باباست

کتابهایی که من باید بخونم

کتاب و اسبابازی شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
9 آذر 90 1:24

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*






مرسی
خاله هدي
9 آذر 90 12:10
بارك اله شاه پسر! تو و ياسي چقدر حركات و رفتاراتون مثل همه. انگار واقعا هر حركتتون برنامه ريزي شده اس


خوب ابجی و داداشی هستیم دیگه
مامان ایلیا
10 آذر 90 10:22
سلام صد افرین به مامان خوبه رادین که این همه واسه تربیتش اهمیت میده البته رادین کوچولو هم خیلی اقاست مودب و با وقار . گلم زود بیاین ارومیه داره شبیه معجزه میشه ملاقات ما با رادین


سلام مرسی خاله جونم،خاله جونی ما یکشنبه میاییم ارومیه و مامانی می گه هر جوری شده می ریم و ایلیا رو می بینیم چون دلمون لک زده برای خودش و مامانش.


خاله سیما
11 آذر 90 21:15
سلام عزیزم خوبید من یک مدت بود به اینترنت دسترسی نداشتم نمیتونستم بیام بهت نظر بدم .. حال گل پسرمون چطوره دلتنگش هستیم چند روز قبل بابا بزرگش رو دیدم جویای احوالتون شدم قول داده این بار که میاین این طرفا حتما بیاره ببینیم .. از طرف من یک بغل بوسه تقدیم گل پسرت . از رویا شنیدم که در حلق بچه تکه میوه مانده خیلی ناراحت شدیم تو رو خدا مواظبش باش اونجا هم دست تنهایی واقعا نگرانت هستیم . برایش صدقه بده و اسپند دود کن . هر دو تاتوون را میبوسم و به خدا میسپارمتوون


سلام خاله جون مرسی که اومدی دلمون برات تنگ شده بود ،بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ابدار برای خاله جونم