رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

نقاشی با اثر انگشت

1390/9/8 8:49
5,181 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از فعالیت های جالبی که می توان با کودکان انجام داد نقاشی انگشتی است . با ایجاد انگیزه  می توانیم کودک را به این کار تشویق کنیم وهمچنین با نقاشی  می توانیم دری به سوی شناخت خود از خود به روی کودک باز کنیم. مثلا از آن ها می پرسیم : آیا تا به حال اثر انگشت خود را دیده اید ؟ سپس کاغذ و رنگ انگشتی را در اختیار آن ها می گذاریم واز آنان می خواهیم که با فرو بردن انگشت دست خود در رنگ و فشار دادن آن بر روی کاغذ اثر انگشت خود را تماشا کنند . سپس از آنان می خواهیم که هر کدام از اثرات انگشت خود را به شکلی تبدیل کنند .

نقاشی انگشتی..............................................................

 نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

نقاشی انگشتی

 

نقاشی انگشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

A&S
8 آذر 90 12:31
سلام به رادين جونم، خوشگلم، نازنازم، واي خاله تو چقدر خوشگلي؟ ماه مني. وقتي مي بينمت دلم آب ميشه. دلم ميخواد پيشت بودمو يه عالمه بوست ميكردم. رادين جوجو ببخشيد، شرمندتم اين چند روز حسابي سرم شلوغ بود نتونستم به وبت سر بزنم و روي ماهتو بينم و لذت ببرم. رادين ماه من، همه ي اينا تقديم به پسر پسر قند عسل. يك دنيا دوست دارم.


خاله جون دشمنتون شرمنده ایشاالله همیشه و تو همه مراحل زندگیتون موفق باشید و سرتون به خوشی گرم باشه.یه بوس ابدار از طرف رادین به خاله جونش
A&S
8 آذر 90 12:57
مامان جون رادين، من انقدر محو پسر شما شدم كه بهش وابسته شدم. يه جورايي عاشقش شدم. خيلي شبا خواب ميبينم كه يه پسر دارم و پسرمو انقدر دوست دارم نميزارم هيچ كس بهش دست بزنه. من كارمند بانك هستم خيلي وقتا با وجود اينكه سرم شلوغه ولي براي چند دقيقه هم شده به وب قشنگ شما سر ميزنم. ولي شرمنده اين چند روزه خيلي خيلي سرم شلوغ بود اصلاً نرسيدم سر بزنم. رادين جون منه ديگه بدجور منو وابسته خودش كرده.


سلام ،خاله جون ما هم شمارو خیلی دوست داریم و وقتی نیستید دلمون براتون تنگ میشه.ایشاالله خدا یه نی نی سالم وخوشگل بهتون می ده.
خاله سودابه
8 آذر 90 13:09
ماشالا نینی خیلی نازه
چشماش به کی رفته؟؟؟؟؟؟


سلام ،خودتون هم نازید.خاله منشبیه مامانمم
مامان رامیلا
8 آذر 90 14:21
آفرین عزیزم خیلی جالب بود کار قشنگی و ممنون از اینکه به ما سر زدید .


خواهش میکنم
مامان مهسا
8 آذر 90 20:38
______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@




سلام مرسی که به ما سر زدید حتما مییاییم دیدنتون
مامان آرینا
9 آذر 90 0:39
سلام به دوست عزیزم.رادین شیطون بلا خوبه.مطالب عالی عالی .


ممنون خاله خوبم