رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

هوا خیلی سرده

1390/9/4 0:03
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

Christmas II Winter Smileys

سلام دیشب به خاطر بارش برف و باد شدید هواخیلی سرد بود و مامانی از شدت سرما نمی تونست تو اتاق خوابشون بخوابه اخه اتاق مامانی اینها با وجود این که دو تا رادیات داره ولی همیشه خدا سرده و نسبت به بقیه ی نقاط خونه منطقه سرد سیری به حساب می یاد ولی سردی هوای اتاق تا اون حد نمیشه که ادم نتونه بخوابه ولی با اوضاع دیشب معلوم بود که هوای بیرون بیش از حد سرده.

 

بابایی چون دید مامانی سردش شده ونمی تونه بخوابه و بی خوابی هم زده به سرش رفت و تو نشیمن وبغل شومینه برامون جا درست کرد و وقتی من رو هم می برد اونجا پیش خودشون من از خواب بیدار شدم و دلم می خواست یکی با من بازی کنه ولی نصف شب بود ومامان و بابا از صبح از بس کار کرده بودند  خسته بودند،بابایی برامون یه جای گرم و نرم اماده کرد و وقتی من و ماماانی رفتیم بغل بابایی Love II Collectionهم سرما خانوم از پیشمون رفت و جاشو داد به بغل گرم بابایی و هم خواب ناز یواش یواش و اروم اومد تا مهمون چشمهای من و مامانی بشه. 

    Starry Sky Constellations Smileys

                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ali
5 آذر 90 0:24
اگه دوست داشته باشی می تونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم


وبلاگتون که مسدود شده


مامان ایلیا
5 آذر 90 20:25
سلام خوشگلم مواظب باش سرما نخوری ارومیه که خیلی سرد شده عکسای عسلم رو بذار دلم براش تنگ شده


سلام اینجا هم هوا حسابی سرده
مامان آرینا
5 آذر 90 21:23
سلام .مطالب فوق العاده عالی بود.مربوط به
برای فرداهاوداستانک.
رادین جان خوبه ؟از طرف ما ببوسینش.


لطف دارید خاله جون