رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

نقاشی درخت نارگیل کودکان با چاپ کف پا

1390/9/4 12:33
3,468 بازدید
اشتراک گذاری

 

ابتدا بر اساس اندازه ی پای فرزندتان کاغذ مناسبی را انتخاب کنید . قسمت تنه ی درخت را با استفاده از انگشتان دست فرزندتان نقاشی کنید .

کف پای فرزندتان را به رنگ آغشته کنید و به او کمک کنید که با چاپ کف پا بر روی برگه کاغذ ، برگ های درخت نارگیل را چاپ کند .

حال با انگشت شصت دست کودکتان نارگیل های آویزان از درخت را چاپ کنید .

حتما با انجام این کار موجبات شادی و خوش حالی فرزندتان را در خانه فراهم می کنید .

امیدوارم که لذت برده باشید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حارث کوچولو
4 آذر 90 12:40
سلام
خیلی نازه ماشاالله
نقاش هم قشنگ بود خوشم اومده
بیا به وب پسرم خوشحال میشم


سلام ،حتما می یاییم دیدنتون
مامان سید کوچولو
4 آذر 90 14:07
تبریک میگم. وبلاگ قشنگی داری....گل پسر قشنگتری البته


مرسی خاله جون
علیرضا
4 آذر 90 18:29
گه دوست داشته باشی میتونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم


سلام ،ای کاش تو وبتون نمونه کار می ذاشتین تا کارهاتون رو ببینیم.
ممنون که به وب ما سر زدید
یاسمین مامان سورنا
5 آذر 90 2:33
سلام عزیزم مطلب جالبی بود راستش من این کارو واسه آلبوم سورنا می خواستم انجام بدم اثر دست و پاش رو بزارم ولی میترسم اگه از رنگ استفاده کنم چون شیمیاییه ضرر داشته باشه شما رنگی رو می شناسید که قابل استفاده واسه اینکار باشه و البته بی ضرر هم باشه؟
اگه میشناسید ممنون میشم منو راهنمایی کنین
رادین قشنگم رو هم ببوسید


سلام خانومی،عزیزم رنگ انگشتی اریا کاملا بی ضررند و زود با اب شسته می شن.ولی اگه خواستی رو کاغذ این کارو بکنی و برای همیشه داشته باشی بعد از کار و خشک شدن رنگ حتما روش ماتکن(چسب های پهن)بکش تا برای همیشه سالم بمونه.
خاله هدي ياسمين زهرا
5 آذر 90 12:01
خيلي جالب بود.مرسي مامان نگين


خواهش می کنم قابل عرو سک خانوم رو نداشت
یاسمین مامان سورنا
5 آذر 90 14:33
جدا؟ مرسی نمی دونستم همچین رنگی گیر میات همه اش میترسیدم رنگ زود پاک نشه
مرسی عزیزم از راهنماییت
رادین قشنگم رو ببوس


خواهش می کنم عزیزم،شما هم سورنای ناز من رو ببوسید.