رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

شعر

1390/8/28 0:11
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر بزرگ خوبم                   

یک زن مهربونه

موی سرش سفیده            animated gifs of an old woman sitting on rocking chair

خیلی چیزا می دونه

یه روز اومد خونمون               

گفت به مامان جان من

بچه رو اماده کن

بریم برای واکسن

بچه های زیادی

اونجا توی صف بودنchildren holding hands playing game red rover animated gif

وقتی که نوبتم شد

به من یه سوزن زدن

حالا که جای واکسن

درد می کنه حسابی

مادر بزرگ به مامان

می گه یه وقت نخوابی

به من می گه عزیزم

درد تورو نبینم

حالا که تب کردهای

تا صبح پشت می شینم

تب دارم وپای من

درد می کنه حسابی

برای من نمونده

نه راحتی نه خوابی

کاشکی می زد یه روزی

مادر بزرگ یه واکسن

تا که اونم بفهمه

چه دردی داره سوزن                        

                                                                               (بنفشه رسولیان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
22 مرداد 91 21:24
سلام نگین جان. این شعر رو با اجازه بنام رادین جان تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دارم دنبال سیسمونی و جشن دندونی و تولدش می گردم تا اونا رو هم بزارم.