رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

اولین بی خوابی پرنس من

1390/8/19 23:16
898 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من باورم نمیشه بلاخره رادین خوابید،وروجک من از 3 نصف شب دیروز تا نیم ساعت پیش بیدار بود وهر کاری می کردیم لالا نمی کرد وتو این 5 ماه و23 روز اولین باری بود فسقلی بی خواب شده بود امروز واقعا پنچر شدم چون دیروز حسابی خسته بودم تا عصر به کارهای خونه رسیده بودم وشام هم مهمون داشتیم و ساعت 2"30 خوابم گرفته بود که فینگیلی ساعت 3 بیدار شد و قصه ی بیداری اقا پسر شروع شد.وای که چه روز سختی بود البته اگه  این شب بیداریها همیشگی هم باشه من با جون ودل حاظرم بیدار بمونم وبا بهونه گیری های رادین کنار بیام ولی دلم برا خود کوچول خان می سوزه که بی خوابی می زنه به سرش وبی خود وبی جهت گریه می کنه و عصابش می ریزه به هم.

بالاخره اقا کوچولوی من خوابید البته دست بابایی درد نکنه که زحمت کشید وبا اینکه خسته بود پرنس رادین رو برد بیرون تا شاید تو ماشین خوابش ببره و وقتی برگشتند پرنس من مثل فرشته ها لالا کرده بود.

این پوست فندق که مغزش توسط مامانی خورده شده

این هم از مغز فندق که درسته از پوستش اومده بیرون تا خورده بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
20 آبان 90 15:44
سلام عزیزم رادین خوشگلو رو میبردی حموم و یه ماساژ حسابی میدادی خوابش میگرفت راستی ایلیا وقتی شکمش درد میگیره بی خواب میشه منم بهش نبات با نعناع میدم زودی خوب میشه و دوغ و ماست دشمن بیخوابیه
فندق دندون در اوورده؟عزیزم خیلی شبیه دایی هادی خصوصا وقتی میخوابه


سلام مرسی از راهنماییهات،عزیزم امروز فهمیدم چرا جوجو بی خواب میشه بعضی شبها شیر بهش کم می رسه واقا شکمو هم با بی خوابی اعتراض خودش بیان می کنه ،اره گل پسر هامون دارن شبیه دایی هاشون میشن،از قدیم گفتن پسر حلال زاده به داییش می ره