رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

من بگشتم

1390/7/29 19:55
848 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ما برگشتیم ،خیلی خوش گذشت جای همتون خالی.

برا تون یه شعر پاییزه اوردم.

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

از تو کتاب فصلها پاییز خانوم بیدار شد

چارقدشو سرش کرد مشغول کار و بار شد

دوید میون باغو گرما رو جابه جا کرد

باد سرد شیطونو راهی کوچه ها کرد

با دستای جادوییش درختارو جادو کرد

همه برگهای باغو با حوصله جارو کرد

کلاغارو خبرکرد قارو قار و قار بخونن

اومدن سرمارو همه دیگه بدونن

ابرا رو زود فرستاد تا که بباره بارون

اونوقت صدای پاییز پیچید تو گوش ناودون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلیا
29 مهر 90 21:29
خوش اومدی رادین جونم کاش میتونستم بغلت کنم ولی ایندفعه هم نشد


سلام،من هم دلم می خواست شما رو بغل کنم وببوسم ولی صد حیف که نشد.
ثمين
30 مهر 90 12:07
سلام گلم.
ممنون كه منو لينك كردين. شما هم با افتخار لينك شديد.
رادين جون به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدي!
فقط اگه ميشه لطف كن و منو با اسم "دنياي نفيس" لينك كنيد.
يك دنيا تشكر!


سلام مرسی از لطفتون .حتما
مبينا و مل مل
30 مهر 90 14:31
عزيزم لينك شدي


مرسی خوشتل من