رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

بارون

1390/7/23 23:45
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من الان که دارم می نویسم داره بارون می باره ومن تازه از زیر بارون اومدم.گل پسرم زیر بارون خدارو شکر کردم که فرشته ی نازی مثل تورو به من داده و از خدای مهربون خواستم کمکمون کنه تا اون جوری که لایق یک فرشته هست بزرگ و تربیتت کنیم  به خدای شما فرشته ها و خدای اسمون زمین گفتم حالا که من رو لایق مادر شدن دونستین و یکی از فرشته های نازتون رو تو بغل ما گذاشتین پس کمک کنید تا فرشته ی شما را انطوری که سزاوار وشایسته است پرورش دهیم .پسر من از خدا می خوام که همیشه مثل اب وبارون زلال وپاک باشی وانچنان که خداوند با بارش باران تمام گردو غبار را از درختان وگلها پاک می کنه همه ی بدیها رو هم از شما دور کنه.

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
24 مهر 90 8:16
واااااااای چه گل پسر نانازیه این اقا رادین من هم لینکت کردم


سلام مرسی شما با چشمهای نازتون می بینید.
مامان کیارش
24 مهر 90 10:59
ماشالا به این پسر ناز.لینک شدید.


سلام ممنون از لطفتون.