رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

دلتنگی مامانی

1390/7/18 16:48
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من،عزیز دلم الان که دارم برات می نویسم شما مثل یه فرشته ی ناز لالا کردی و من هم دلم گرفته  البته دلیلشو نمی دونم شاید هم دلم دلتنگ مامانی جون هستم،خوشتل من دوری از مامان وبابا خیلی سخته هر چند که بابایی همه ی سعیشو می کنه تا دوری از مامانی جون اینها اذیتم نکنه ولی بازهم بعضی وقت ها بدجوری دلم هواشونو می کنه اگه تو یه شهر بودیم هر روز صبح که بیدار میشدم می رفتم ومامانی جون وبابایی جون رو محکم بغل می کردم ویه عالمه می بوسیدمشون وتو بغلشون انقدر نفس می کشیدم تا ریه هام پر بشه از عطر تن دوتا فرشته ی مهربون که جونم به جونشون بسته است.هر وقت می ریم ارومیه با این که مدام بغلشون می کنم واکثر شبها مثل نی نی کوچولوها بغل مامانی جون می خوابم ولی باز هم کمبود هام جبران نمیشه.دلم برای دایی امیر هم تنگ شده و هر وقت بهش زنگ میزنم از دلتنگی گریه ام می گیره.موندم روزی که دایی هادی می خواد برا ادامه تحصیل بره چی کار کنم ودلتنگییه این رو چجوری تحمل کنم حالا خوبه که شماپسملی ناز هستی وبا نگاه کردن به چشمات همه ی غصه ی دوریم از مامانی وبابایی جون ودایی ها کم رنگ میشه وتو دریای چشات همه چی ابی وشیرینه ومن سر خوش از عطر تن تو چون کبوتران سبک بال اوج می گیرم وبه بی کران عشق تو رادینم میرسم .

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باباي سيد اميرعباس
18 مهر 90 18:15
سلام ني ني جون
خوبي؟؟؟
عيدت مبارك...
من و ماماني سيد اميرعباس يكي از دستمون فرار كرده و تحت تعقيبه داريم دنبالش ميگرديم
ميتوني بياي كمكمون كني؟؟؟
منتظرتيم...يه سر به ما بزن...
ممنون
باباي سيد اميرعباس


سلام مرسی که به ما سر زدین حتما بهتون سر مزنیم
مامان آیهان جون
18 مهر 90 18:35
سلام مامان رادین جون، رادین جون چه شیرین و دوست داشتنیه، خداجون حفظش کنه.
دلتنگ نباش مامانی مهربون. زندگی همینه دیگه، تازه تبریز به ارومیه نزدیکه، ما چیکار کنیم که مامان باباهامون، ارومیه و تبریزن و خودمون قزوین؟! باید خوشحال زندگی کنیم تا اونا هم خیالشون از بابت ما راحت باشه و غصه غریبی مونو نخورن. ببین رادین جون، چه شیرین و بی خیال می خنده


سلام الاهی قربونت بشم با این حرفهای شیرینت،پس شما هم غریبین وای که دوری خیلی سخته.مرسی که به ما سر زدین،راستی خانم گل خودتون تبریزی هستین یا ارومیه.