رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

اقا کوچولوی موئدب

1390/7/17 0:33
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنس من ،عزیزم امروز صبح بعد از رفتن بابایی من وشما هم حاظر شدیم و رفتیم فرهنگسرا تا تو مراسم افتتاح شرکت کنیم .وشما یه اقا کوچولوی به تمام معنا بودی از اول تا اخر مراسم ساکت تو بغل من نشسته بودی وداشتی به سخنرانی ها گوش می کردی.بعد از مراسم هم کلی طرفدار دور خودت جمع کردی وهمه ی همکارهای بابایی شما رو تحسین می کردند و همشون با شما عکس گرفتند.خوشگل من بازهم با چشمای تیله ایت وخنده های شیرینت دل از همه بردی وهمرو شیفته ی خودت کردی امروز هرکی شمارو می دید نمیتونست ازت دل بکنه.

الاهی من فدات شم خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آروین
19 مهر 90 21:59
سلام عزیزم تو بین اون گلها از همه خوشگلتری ایشالا زیر سایه بابا و مامان مهربونت 120 ساله بشی


سلام مرسی که به ما سر زدید
مامان ایلیا
26 مهر 90 13:49
عزیزم چه پسر ناز و دوست داشتنی. هزار ماشاالله.رادین کوچولو مواظب مامانی گلت باش آخه می دونم دوری از خانواده چقدر سخته.هزار تا بوس برای تو گل پسر ناز.


مرسی خاله جونی.