رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عاشقتم عزیزم

1392/7/14 16:34
2,425 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق این عکسم.

یه روز که بعد کار خونه یه چایی برا خودم ریختم و برای در کردن خستگی نشستم پای  tv وروجک شیطون بلا هم به تقلید از من خودش رو رسوند و این شد نتیجه ی تقلید کاری که من هم بلافاصله با گوشیم ازش عکس گرفتم.

 

هر شب بعد این که مروارید های خوشگلش رو مسواک میزنم میره تو تختش و عادت داره قبل خواب براش کتاب بخونم که وقتی قصه تموم میشه خودش کتاب رو ازم میگیره و بوس و بای بای و من از اتاقش میام بیرون  رادین با دیدن عکس های کتابش اون هم تو تاریکی لالا می کنه

پسندها (1)

نظرات (20)

کنجد مامان
14 مهر 92 16:40
عاشقه چشاش شدم.ماشاله لا حول و لا....


شما لطف دارید خاله جون
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 17:18
اي جونم رادين چشم آبي خشگل ..عاليه عكس نگين جووون...
راستي ما اهل ماكو هستيم ميشناسي


اره عزیزم من خودم اهل ارومیه هستم ولی شوشوم تبریزیه و الان ساکن تبریزیم و چند بار هم ماکو رفتم دوستهای زیادی اونجا داریم خیلی شهر خوب و با صفایی دارین.
الی مامی آراد
14 مهر 92 17:42
ای جونم عاشق این مدل تقلید کردنهاشون هستم خوردنی میشن


وای درست مث طوطی می مونند هر کاری می کنی سریع اونها هم انجام می دند
مامان بنيتا
14 مهر 92 18:16
واي عزيز دلم چند وقت بود سر ميزدم ماماني آپ نميكرد دلم برات يذره شده عروسك خوشگلم


سلام دل ما هم برا شما لک زده بود
سمیه
15 مهر 92 10:39
قربونه تقلیدش برم منننننننننننن؟



خدا نکنه خاله جون
مامی سبحان
15 مهر 92 11:32
سلام الهی عسل چه پسمل خوشمزه ای داری راسی اهل تبریزی همشهری هستیم آیا؟


سلام بله عزیزم تبریزی هستم و خوشحال میشم بیشتر با هم اشنا بشیم
مانی محیا
15 مهر 92 11:53
عاشقشم.بوووس


ممنون گلم
مامان آرینا مو فرفری
15 مهر 92 14:23
سلام نگین جون چه عجب نمی گین دلمون براتون تنگ می شهخیلی خوشحالم که دوباره می بینمتون دلم یه ذره شده بود بخدا.تمام پست ها رو خوندم بابت همه ی اتفاقای خوبی که در این مدت افتاده بهتون تبریک می گم.همیشه خوش خبر باشی گلم.
نفس خاله تولدت هزاران بار مبارک البته با تاخیر


سلام گلم من هم خیلی خوشحالم که دوباره می تونم شماهارو ببینم
جیران بخشنده
15 مهر 92 15:17
عاشق اون عکس اولم


ما هم عاشق شماییم
بهناز خانومی
15 مهر 92 15:48
ای جونممممممممممممممم


شما وب ندارین خانوم گل
بهناز خانومی
15 مهر 92 15:49
نگین جون میشه بپرسم باشگاه مربی چی هستین؟



سلام جونم ،عزیزم مربی پیلاتس
بهناز خانومی
16 مهر 92 9:26
چرا عزیزم منم وب دارمممممممممممممم
نگین جون من خیلی رادین و دوست دارمممممم و از خدا میخوام به موقعش ه پسر اینجوری بهم بدهههههه خیلی بلاست ماشاللههههههههه عشقمه نفسم
راستی نگین جون میشه بگی چند سال رفتی تا مربی بشی و از اول اصلا برای مربی بودن میرفتی یا نه برای ورزش بعد یهویی به این نتیجه رسیدی که مربی بشی بهتره ببخش عزیزم انقد سوال پیچت کردم


ایشاالله عزیزم، خانوم گل جواب سوالتون رو تو اخرین پست وبتون برات گذاشتمبازم اگه سوالی داری در خدمتم
مامان گلی کیمیا جون
16 مهر 92 10:13
روز کودک مبارک باشه


ممنون
مامانه ملیکا کوچولو
16 مهر 92 20:23
سلام عزیزم . خیلی پسر نازی داری خیلی خوشکله . ماشالله خیلی عکس قشنگی گرفتی ایده ای شد واشه من تا عکس هایه جالب بگیرم . باز هم به من و دخترم سر بزنم
مامان ارمیا وروجک
18 مهر 92 21:48
ماشالله ماشالله چه گل پسری شده واسه خودش.امیدوارم همیشه سلامت باشه در کنار پدر و مادر گلش.
شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 16:04
خیلی قشنگ بود عکس و به موقعه شکار کردین
مامان ایلیا کاکلزری
20 مهر 92 11:44
بازم سلام من میخوام این پسرو بخورم اون پاهای تپلشو از عوض من ببوس قوربونش بشم ایشالا دایی هادی هم با موفقیت درسشو تموم کنه و زودی برگرده پیشمون
مامان طاها
20 مهر 92 13:52
خیلی دلم براتون تنگ شده بود. خیلی خوشحالم که دوباره زود به زود آپ میکنی.
عسل و غزل
5 آبان 92 0:32
چه عکس بامزه ای خاله قربون ادا اطوارت بشه
n3gar
3 آذر 92 15:48
عکس اول بی نهایت زیباست