رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

بهترین حس دنیا

1390/7/3 16:14
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

الان که دارم می نویسم رادین بغلم نشسته و داره با دقت به کار هایی که می کنم نگاه میکنه،پسر با هوش من بعد از کلی دقت از من یاد می گیره ودستای ناز و توپولیشو دراز میکنه به سمت صفحه کلید ولی من مانعش میشم و برای این که دل من و به دست بیاره بر می گرده وبا چشمهای تیله ای نازش نگاهم میکنه ومی خنده وروجک خودش هم فهمیده که با نگاهش وخنده هاش دیوونم میکنه ومن برای این حس زیبا که  عطر تن رادین ونگاه دلفریب وخنده ی شیرینش تو دلم به وجود میاره و من رو تا بهشت برین میبره حاظرم جون بدم چه برسه به اجازه ی بازی ودست کاری کردن صفحه کلید.

دنیای زیبا

و این هم نمونه ای از کار رادین که خودش زحمت نوشتنشو کشیده

هثثثثثثثثثثثثثثص6438نمثبخهمنتبک/ی/.ییطظظظظظظظذردنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اشرف نقدی
8 بهمن 90 11:45
سایت قشنگی دارید پسرت خیلی خوشگله موفق باشید