رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

بالهای خوشبختی

1391/12/21 17:33
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلم گرفته ، البته نه از دست رادین یا بابایی که خداییش هر دو تاشون گلند، دلیل ناراحتیم یه چیز دیگه هستش،

همین یه ساعت پیش که رادین رو خوابوندم چون خسته بودم رو مبل نشستم و تلوزیون رو روشن کردم که با جستجو در کانالها دیدم یکی از شبکه های استانی داره فیلم پخش میکنه و من چون از هنرپیشه نقش اول زنش خوشم میاد تصمیم گرفتم به فیلم نگاه کنم که موضوع فیلم باعث ناراحتیم شد اخه فیلم در مورد یه زوج جوون بود که با داشتن یه فرشته پاک و معصوم می خواستند از همجدا بشند و این بین خودخواهیشون مانع از دیدن بچه پاک و بی گناه و اینده ای که در انتظارش هست میشد ، وای که دلم ریش ریش شد وقتی پسر بچه به هم بازیش که پیرمرد همسایه بود گفت من که پسر خوبیم پس شما هم من رو ببر گردش ، پارک ، دادگاه ، سینما چون بابام و مامانم می خواند به تنهایی برند دادگاه و من رو نمی برند تا تو دادگاه بازی کنم

وای که بعضی وقتها بزرگتر ها چه قد خودخواه میشند و دنیای کودکانه بچه هارو چه زود با غرور و خودخواهیشون تبدیل می کنند به سرای یاس و نا امیدی،

ای کاش همه پدر ها و مادرها بدوند که هر دو با هم بالهای خوشبختی فرزندانشون هستند و هیچ یک حق محروم کردن فرزند رو از وجود دیگری ندارند ، ای کاش بدوند که دادگاه های خانواده به جزئ خودشون که برنده یا بازنده دادگاه هستند شخص دیگه ای  هم بی چون و چرا بازنده دادگاه چون نمی تونه دادخواستش رو به هیچ دادگاهی ارائه بده و به حکم بچه بودنش نمی تونه موکل هیچ وکیل زبده ای باشه پس می بازه چون به حکم بچه بودنش دیده نشده و کانون گرم خانواده و دستهای پر مهر مادر و پدر  مادر رو از دست میده و مجبوره تا با یکی باشه که براش انتخاب شده و اینده ای که پیش روشه شاید تاریک و خاکستری باشه.

الاهی که هیچ زوجی هیچ وقت به ته خط نرسند و هیچ فرزندی به هر دلیلی محروم از وجود نازنین مادر یا وجود پر مهر پدر نباشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین مامی ایلیا
22 اسفند 91 13:57
زیبا نوشتی نگین جون ولی بعضی اوقات شرایط برای خانواده ها طوری میشه که این اتفاقها پیش میاد
شقایق مامان آرشا
22 اسفند 91 17:35
ایشالا
مریم--------❤
30 فروردین 92 20:58
سلام چرا کم پیدایین؟