رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

ممنون از لطفتون

1391/9/23 16:55
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

                  جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

سلام مهربون های من که دلتون به پاکی شبم صبحگای روی گلهاست دوستتون دارم و از روی ماهتون می بوسم ،ببخشید که پیامهایی که برامون گذاشته بودید رو بدون پاسخ فقط تائیدشون کردم چون تعدادشون خیلی زیاد بود که این هم نشوندهنده ی لطف شماهاست. ولی قول می دم که بیام و به وب تک کتون سر بزنم البته تو این مدت بهتون سر زدم و تا حدودی از احوالاتتون با خبرم ولی متاسفانه نتونستم براتون پیام بزارم ولی حتما میام  دیدنتون .شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

                                                           http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

                                            

دوستون داریم...

شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 18:50
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
متین مامی ایلیا
24 آذر 91 16:21
منم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستون دارم و خوشحالم که برگشتین
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 18:08
خیلی خیلی ممنون از لطفتون کوچولوی نازی دارید خدا حفظش کنه کلی بوس برای رادین عزیزم
سفانه
26 آذر 91 0:19
عزیزممممممی ..... تو و عشق کوچولو خوب باشین ما چیز دیگه ای نمخوایم.... بخدا دلم خیلی برات تنگ شده بود.... بازم بوووووووووووس قند عسلت رو هم ببوس هزار ماشالله بهش که اینقدر هم بزرگ شده....