رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

روز مادر مبارک

1391/2/24 0:44
2,137 بازدید
اشتراک گذاری

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

گفتم مادر! ...
گفت: جانم
گفتم درد دارم! ...
گفت: بجانم
گفتم خسته ام! ...
گفت: پریشانم
گفتم گرسنه ام! ...
گفت : بخور از سهمِ نانم ... ... ... ...
گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چششمانم
اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...!
همیشه از درد گفتم و از رنج

 

به سلامتی مادر واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره!
به سلامتی مادر بخاطر اینکه هیچوقت نگفت من همیشه گفت بچه هام...
به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت
به سلامتی مادر بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته
به سلامتی مادر بخاطر زندگی که همراه با شادی و امید و مهربونی بهمون میده
به سلامتی مادرچون هیچوقت خستگیشو به رخمون نمیکشه و ازش گلایه ای نمیکنه
به سلامتی مادر چون اگه خورشید نباشه میشه گذرون کرد اما بدون حضور مادر زندگی یه لحظه هم معنی نداره

 

به سلامتی مادر که بخاطر ما اندام خوشکلش  به هم خورد

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 

مطلب بالا از طرف بابایی و  آقا رادین برای مامان نگین مهربون و به مناسبت روز مادر ارسال شده.

 

امیدواریم که مامانی خوشت بیاد.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

متین مامی ایلیا
24 اردیبهشت 91 1:04
به سلامتی مامان نگین و همههههههههههه مامانا


ممنون عزیزدلم
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 1:21
مامانی چه عکس بامزه ائی .


دست باباییمون درد نکنه این پست رو بابایی گذاشته
نگین مامان رادین
24 اردیبهشت 91 1:36
مرسی بابایی گلمون،خیلی دوستت داریم ممنون از بابت هدیه خوبت ،خیلی خیلی دوست داریم..:.:..XX
متین مامی ایلیا
24 اردیبهشت 91 2:32
نگین جون مرسی به خاطره نوشته های زیبات وقتی خوندم بغضم ترکید منم شما و رادین و از صمیم قلبم دوست دارم
عکسای ایلیا هم قابل شمارو نداره عزیزم


قربونت بشم همش حرف دلم بود البته حرفهای دلم زیاده ولی یه گوشه ای از احساسم رو برات بیان کردم دوستت دارم و عاشق ایلیا هستم
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 2:41
بابایی دستت درد نکنه این چه عکسهایی کذاشتی زشته
مامانی اینجوری نشیها ببین بابایی با این عکسها داره حرفشو میزنه


عزیزم عکس جنبه شوخی داره وگر نه ما مامان ها که هیچ وقت نمی زاریم اون شکلی بشیم
مامان محیا
24 اردیبهشت 91 11:24
نگفتی خواهر هدیه چی بود. فقط این بابایی اکش ما رو درآورد..


سلام عزیزم تو پست بدی نوشتم فقربون اشکت بشم عکس جنبه شوخی داره و برا خنده ست
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:38
بابا جون دستتون درد نكنه خيلي زيبا بود


خواهش میکنم
مامان امیرناز
24 اردیبهشت 91 17:24
مین خوردن زیباست اگر مقصد خاک پای مادر باشد روزت مبارک عزیزم به ما سر بزن مامانی


روز شما هم مبارک ممنون از حظورتبه روی چشم
عسل و غزل
25 اردیبهشت 91 1:08
کاریکاتور فوق العاده و سورئالیستی بود یه چیزی در حد داستانای صادق هدایت که کاملا درد دلم رو برام تداعی کرد


ای قربون دلت بشم من بابایی خواسته با من شوخی کنه اخه همیشه میگم اقا رادین هیچ چیز تو دنیا نمی تونست من رو وادار کنه تا وزنم اضافه بشه ولی تو کاملا شیرین این کار رو کردی
مامانی نریمان
25 اردیبهشت 91 14:52
سلام نگین جون روزت مبارک
خیلی خیلی خیلی باحال بود این پست
کلی خندیدم
دست بابایی درد نکنه


سلام عزیزم خوشحالم که بابایی تونسته با پستی که گذاشته لبخند رو بیاره رو لبتون
sana
25 اردیبهشت 91 17:47
سلام مامان رادین. خوبی؟
روزت مبارک
وبلاگ جالبی داری،خوش به حال رادین جون که مامانیش همچین وبلاگی براش ساخته
فقط کاش این عکس آخری رو برداری،اخه بعدا که رادین جون بزرگ بشه و این وبلاگو ببینه فکرش خیلی جاها میره
دوستتون دارم بوس


سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید و وبمون رو بانظرتون مزین کردید،عزیزم عکس اخری رو بابایی گذاشته و جنبه شوخی داره و فکر می کنم اگه حذفش کنم شاید ناراحت بشه و فکر کنه که بی احترامی بهش کردم
ilijoon
26 اردیبهشت 91 11:21



روز شما هم مبارک
حسن زنگنه
20 اردیبهشت 92 10:54
سلام. مادر خیلی عزیزه. تنها کسیه که ازت انتقام نمیگیره. هیچوقت هیچکس قدرشونو نمی فهمه