رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادین خوش به حالش شده

1390/6/27 20:27
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز کلی مهمون داشتیم مامانی جون وبابایی جون ،دایی امیر وکلی مهمن دیگه .حسابی خونمون شلوغ شد بود و رادین خوشحال از این که مامانی جونش اومده تا با رادین جونش بازی کنه  اخه رادین عاشق مامانیشه وتو بغل مامانیش ب ارامش می رسه ،مامانی جون بازم با دست پر امده بود وکلی برای نوه ی گلش سوغاتی اورده.

وای که چقدر خسته شدم ولالا دارم خوابولی دلم نمی یاد مهمون هامو تنا بزارم وبخوابم چون باید از دقایق باهم بودن استفاده کنم.خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
27 شهریور 90 21:46
سلام چشم خوشگله من قوربون روی ماهت بشم من به مهمونات سلام منو برسون وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم دست مامان نگین درد نکنه اگه اون مامانتو نبینم تو رو نمیاره ما هم ببینیمت .دوستت دارم خاله


سلام،مرسی خاله رویا شما لفط داری من هم دلم برا شما وایلیا تنگ شده،من دیروز واکسن زدم والان اصلا حوصله ندارم وفقط نق نق می کنم.