رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

شب برفی و طوفانی

1390/12/15 1:30
879 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی من،شبت به خیر امیدوار خواب راحتی داشته باشی.دلبر کوچولوی من الان که دارم برات می نویسم شما مثل یه فرشته ناز لالا کردی و من هم بعد از یه روز پر کار،  خسته و بی رمق نشستم تا پست جدید برات بزارم .

جیگر طلا امشب از ساعت 10 باد شدیدی شروع به وزیدن کرده  اول همراه با برف بود و از بس شدت باد شدید بود که حتی نمی شد در بالکن رو باز کرد و برف و باد با هم کاری کرده بودند که از پنجره که بیرون رو نگاه می کردم جایی دیده نمیشد ولی الان برف قطع شده ولی باد همچنان داره به کار خودش ادامه می ده بابایی اومده تو اتاق شما و کنار شما لالا کرده تا خدایی نکرده شما از  صدای وزش باد شدید نترسی ولی من مطمئن هستم که شما اصلان کوچولو هستی همان طور که فامیلیت اصلانییه و از هیچ چیزی نمی ترسی.

عزیزم گاهی باد شدید جاش رو به طوفان مهیب می ده و با صدایی که ایجاد می کنه و باعث تکون خوردن شیشه ها میشه ترس هم به دل من راه پیدا می کنه.وای که طوفان امشب خیلی شدیده ایشاالله که برای هیچ کس و هیچ خوانواده ای اتفاق نا گوار پیش نیاد.

گل نازم  دارم به این فکر می کنم که من با این که تو یه خونه ی گرم وراحت و امن نشستم ومی دونم که طوفان شدید تر از این هم سقف بالای سرم رو خراب نمی کنه ولی باز هم میترسم پس خدا به داد اونهایی که خونه هاشون گرمی و امنیت یک صدم خونه ی مارو هم ندارند برسه ،خدای مهربون خودش پشت و پناه اون خانواده هایی باشه که سقف خونشون از کاه گل و پلاستیک،خدا خودش تو این روز های سرد وسوز ناک اخر سال گرما بخش خونه هاشون باشه،خدای خوبی ها و پاکی ها خودش تو روزهایی که بوی عید و نو شدن داره دلشون رو شاد کنه و فریاد رس بی پناهیشون باشه و گره از مشکلاتشون باز کنه تا انها هم بوی عید رو استشمام کنند و لبهاشون پر از گل خنده باشه.

عزیز دلم از خداوند بی همتا می خوام که هیچ وقت زندگیت رو دچار طوفان نکنه و همیشه روز های زندگیت چون بهار زیبا و دلنشین، هچون تابستان گرم و صمیمی، مانند پاییز رنگی و زیبا و چون زمستان سفید و پاک باد و از شما فرشته ی پاک خدا هم می خوام که همیشه و در همه حال به فکر همنوعان خویش باشی و سعی کنی تا گره از کارشون باز کنی نه این که گره مشکلاتشون رو سفت تر کنی و همیشه تا می توانی دلی را شاد کنی تا خدا هم از تو شاد شود و در لحظه لحظه های  زندگی به یاد کسانی باشی که همچون تو انسان و افریده خدا هستند ولی بنا به دلایلی از بعضی چیز ها محروم هستند و تو نباید به خاطر این تفاوت انها را نادیده بگیری بلکه باید از دستشان بگیری و کمک حالشان باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
15 اسفند 90 1:59
سلام مامانی مهربون خیلی زیبا نوشتی.
مامانی درسا
15 اسفند 90 2:37
انشاالله رادینی در پناه هستی و زیر سایه شما و بابا فرهادش همیشه شاد وسالم زندگی کنه . عزیزم . خوشحالم که برگشتین .
مامان آرینا موفرفری
16 اسفند 90 2:16
مامانی خصوصی داری
مامانی وروجک
17 اسفند 90 23:29
چه نجوای عاشقانه ی زیبایی!امیییین