رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

9 ماهگیت مبارک

1390/11/27 23:44
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

        شکلکهای جالب آروین

سلام جوجوی ناناز خودم عزیزم نه ماهگیت مبارک.فرشته ی من خیلی دلم می خواست که دیروز بیام و نه ماهگیت رو بهت تبریک بگم ولی چون مهمون داشتیم نتونستم بیام و شب از بس خسته بودم که رو مبل خوابم گرفته بود و اگه شما گوگولی خان برای شیر بیدار نمی شدی تا صبح همون جا می خوابیدم.امروز هم از صبح می خواستم سری به وبت بزم ولی بابایی لپ تاب رو برده بود و کامپیوتر من هم که هاردش تازه از سفر برگشته خونمون و همچنین بعد از ظهر بازم مهمون داشتیم و تا الان فرصت نکرده بودم سری به وبت بزنم و بهت تبریک بگم.

راستی جوجوی من بابایی برای ولنتاین یه گوشی برام خریده گوشی که خیلی دوسش داشتم و دیروز بهم داد نگو که دو روز بود که همه موبایل فروش هارو زیر پا گذاشته بود تا رنگ سفیدش رو که من دوست داشتم برام بگیره و اخر سر هم تو یه مغازه پیدا کرده و کلی گرون تر از رنگ مشکی گرفته.دست باباییمون درد نکنه که همیشه با کار هاش سوپرایزمون میکنه.گلم کادوی ولنتاین شما هم یادمون هست که براتون بگیریم ولی تو این چند روزه نتونستم برم بیرون ولی حتما برات می گیرم و مثل پارسال که هنوز تودلم بودی برات کارت هم میگیرم و می نویسم اخه پارسال برات کفش کالج گرفتم و رو بان بندی کردم تا چند ماه پیش که می خواستم پات کنم خودت روبانش رو باز کردی و کارتت رو هم نگه داشتم تا بزرگ شدنی بخونیش.

نفس من دو روز که بد جوری دستم درد می کنه طوری که انگشتهامو نمی تونم تکون بدم دعا کن تا دستم زود خوب بشه.

جیگیلییه مامان دیروز با هم رفتیم مرکز بهداشت برای کنترل و خدارو شکر باز هم مثل همیشه همه چی عالی بود و خانم دکتر گفت که رشدت خیلی خوبه و اگه اینجوری پیش بری حتما یه پسملی قوی و تنومند میشی ایشاالله.باز هم تو مرکز بهداشت دلبری کردی و همه رو جمع کرده بودی دور خودت و وقتی که از در وارد شدیم اونهایی که تو اتاق بودند باهم گفتند بازم پسمل ناز و خوشگل اومد و دوییدند به سمت شما و شمارو از بغل من گرفتند.

فرشته نازم خیلی دوستت دارم ،9 ماهگیت مبارک این اخرین ماه گرد تولدت هست که تک رقمیه و از ماه بد ماه گردهات دورقمی میشه،الاهی من دورت بگردم ماه من ،که به این زودی نه ماه کنار تو و با تو بودن سپری شد.

                                    شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

                                           

         شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرینا موفرفری
28 بهمن 90 0:21
عزیزم نه ماهگیت مبارک.جیگر خاله رو بوس بارونش کنید.
مامانی خدا بد نده پس چی شده ؟؟؟



سلام عزیزم مرسی گلم رادین هم شمارو می بوسه
خدا که بد نمی ده فکر کنم از کار کردن زیادیه
مامان کیارش
28 بهمن 90 7:13
9 ماهگیت مبارک آقا کوچولو...ایشالا 120 ساله میشی عزیزم.
نگین جون مواظب خودت باش یه کمی استراحت کن تا دستت خوب شه عزیزم


سلام مرسی ایشاالله کیارش جونم هم موفق و پیروز باشه به روی چشم گلم
مامان ایلیا
28 بهمن 90 10:32
9 ماهگی رادینم مبارکه عزیزم بیصبرانه منتظر عکسهای جدید هستیم گوشی نو مبارکه به شادی


سلام مامان ایلیای ناز ناز خودم حتما می زارم ،مرسی گلم قابلی نداره
خاله مهسا
28 بهمن 90 20:20
تولد 9 ماهگیت مبارک عسل طلا


مرسی خاله جون
نبات کوچولو
28 بهمن 90 22:40
*داستان های تصویری
*قصه های زیبای کودکانه
*شعر هایی با تصاویری زیبا
*کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه
*آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو
*مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور
--- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! ---
> به نبات کوچولو سر بزنید <
منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم
راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید – ما روزانه حدود 250 تا بازدید داریم
نباتی



سلام نباتی جون حتمکا میام دیدنتون و خوشحال میشم که باهم صمیمی تر باشیم
پانیذ
29 بهمن 90 0:10
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
9 ماهگیت مبارک ای کاش می تونستم العان از تو وبت دربیام و یه بوووووووووووووووووووس جانانه از لپای نازت بگیرم و برگردم.
گلم ایشالا 99 ساله بشی...
بوس بوس بوس


سلام خاله جونم مرسی ما هم خیلی دلمون می خواد خاله مهربونمون رو ببینیم،شما هم ایشاالله عمر با عزت و طولانی داشته باشید
عسل و غزل
29 بهمن 90 0:46
سلام
وبلاگ پسل خوشگلم رو چه بخواید چه نخواید لینک کردم.
عزیزم نه ماهگیت مبارک


سلام خواهش می کنم این که باعث افتخار ماست
A&S
29 بهمن 90 11:07
سلام رادين خوشگلم، سلام پسر ناز و جيگرم. 9 ماهگيت مبارك. مبارك. مبارك.


مرسی خانوم گل
A&S
29 بهمن 90 11:26
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد////////// رادين گل و سنبلم باز هم ميگم 9 ماهگيت مبارك.


مرسی خاله جون خوب خودمون که خیلی دوست داریم
یاسمین مامان سورنا
29 بهمن 90 18:03
نه ماهگی مبارک رادین قشنگم ایشالا 120 ساله باشی
مامانی ایشالا زودتر خوب بشین


سلام گلم مرسی عزیزم
متین مامی ایلیا
29 بهمن 90 19:18
نه ماهگیت مبارک عسلم
خدا بد نده نگین جون، ایشالا زود تر خوب میشی عزیزم


مرسی گلم
ghazaleh
30 بهمن 90 10:42
خاله غزاله قربونش بره بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
9 ماهگیت مبارک حالا از این به بعد شیرین که بود خوردنی تر می شه


سلام خدا نکنه مرسی عزیزم