رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس شیطنت های من

1390/10/15 1:14
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

رادین سوار بر کامیون داره میاد

سوار کار کوچولو

ای شیطون من رفتی رو میز کامپیتر مامانی و داری سیم تلفن رو می خوری

مامان به قربونت که عاشق اب بازی هستی

 

وروجک من نمی دونم تو شال عروسکت چی دیدی که دوست داری بخوریش و وقتی می بینیش ذوق می کنی

لوک خوش شانس چندان هم خوش شانس نیستی چون توسط ادین خورده می شی

قربون مدل خوابیدنت بشم

این هم کارجدیدت که انگشت های پات رو می خوری

اینجا اماده شده بودی تا با بابایی برید بیرون و باز هم مامان رو تنها بزارید

این هم عروسک بخت برگشته ی مامانی که رادین با شکلات اشتباه گرفتتش

ناز نازی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

متین
15 دی 90 1:45
هزار ماشالا، روزی 10 بار براش اسپند دود کن، قربون خوشکلیش


خدا نکنه خاله جون
مامان آرینا
15 دی 90 1:53
فدااااااااااااااااااات بشه الهی خاله که اینقدر نازی.


خدا نکنه خاله جون چشمهاتون ناز میبینه
فاطی
15 دی 90 2:13
مامان رادین سلام .حیف رام دوره و گرنه همین فردا میومدم کوچولوتونو میخوردم خیلی نازه .چشم نخوره ای شاا... .از طرف روی ماهشو ببوسید.


سلام خاله جون هر وقت بیایید قدمتون رو چشم از طرف رادین هم هزار تا بوس برای شما
مامان ایلیا
15 دی 90 9:10
سلام واییییییییییییییی چه قدر نازن همشون من که عاشق عکس تو ابش شدم مااشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااینا واسه رادین اینا ماله مامانش


سلام خاله جون من هم عاشق شما و ایلیا هستم مرسی از بوسهات و گل هات خودت که گلی
سپیده
15 دی 90 14:26
ماشاا... به این نی نی ناز و خوردنی...ادم دلش هوس نی نی میکنه.....و افرین به این مامان خوش ذوق و با حوصله...
خیلی لذت بردم.وبلاگ قشنگی دارید.خدا اقا رادین رو واسه مامان و باباش حفظ کنه.


سلام به خاله جون گلم که به خونه ی مجازی من اومده و با نظر خبش من رو خوشحال کرده.خدا شما خاله جون خوب رو هم حفظ کنه
مامان رامیلا
15 دی 90 20:31
مرسی از حضور شما و نظراتی که میدهید، قربونش برم خیلی ماشاءا... خیلی قشنگن مراقبش باشید 10000000000 بوس برای رادین جونم .


سلام خاله خواهش می کنم.خدا نکنه خاله جون من هم هزاران بوس برای شما
مامان وروجک
15 دی 90 21:47
رادین جون خیلی نازو خوردنی هستی عکسات همش مثل خودت قشنگن دوستت دارم بووووس


خاله جون من هم شمارودوست دارم بوس بوس بوس