رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

یلدات مبارک پرنس من

1390/9/30 14:48
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

     Melon food and drinks   Melon food and drinks

سلام گل پسر ماما امشب شب یلداست و اولین یلدای شما اقا کوچولو من خیلی خوشحالم که شما کنارمی و تکمیل کننده ی همه ی خوشیهامون هستی خیلی دوست داریم عشق ما.

نی نی خونه ی من پارسال این موقع تو دلم بودی و ما نمی دونستیم که شما گل پسری یا دخملی هر چند که حس مادرانه من بهم می گفت که نی نیم یه پسر کاکل زری،پارسال حال مامان اصلا خوب نبود چون شما شیطون کوچولو هی مامانی رو قل قلک می دادی و مامانی هم به طور وحشتناکی حالت تهوع داشت ولی بازم خوشحال بود و می خندید چون یه وروجک ناز نازی تو دلش بود.

                                                    شکلکهای جالب آروین

فندق من این یلدا با یلدا های سالهای قبل خیلی متفاوت و من یه حس و حال دیگه ای دارم چون امسال کلی فرشته کنارهم جمع میشن،یه فرشته ی ناز که چشم وچراغ خونمه و اسمش هست رادین،یه فرشته دیگه که من عاشقشم و دلش پر از عشق و محبت و اسمش هست فرهاد،فرشته ی دیگه که خدا مهربون ترین قلب و لطیف ترین احساسهارو تو وجودش قرار داده و اسمشم هست مامان ژیلا،فرشته ی دیگه که اسوه صبر و پاکی یه و اگه چشمهاش ناراحت باشه دنیام تیره وتار میشه و دستهای پر مهری داره  اسمش بابا ایت و دوتا فرشته ی دیگه هم هستند که تکیه گاه وپناه من هستند وشما بهشون می گی دایی.امسال با وجود این همه فرشته های خدا کنارم یه حس خوبی دارم وخدارو هزاران بار به خاطر خوشبختیمون و فرشته هاش شکر می کنم و ازخدا می خوام تا همشون رو سالم زیر سایش حفظ کنه و بهشون عمر با عزت بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سیما
30 آذر 90 15:23
هندونه بده قاچ کنیم
لب هاتو بده ماچ کنیم
غمهاتو بیار چال کنیم
بخند تا ما حال کنیم
عزیزم اولین شب یلدا را برایت تبریک میگم قند عسلم امیدوارم در کنار خونواده و شیرینی های خوشمزه بهت خوش بگذره





سلام خاله جون مرسی از محبتت

ياسمين مامان سورنا
30 آذر 90 16:00
سلام عزيزم يلدات مبارك همينطور يلداي رادين عزيزم
اميدوارم بهترين شب يلدا رو داشته باشي و هرسال بهتر از سال قبل باشه واستون و خدا همه ي فرشته هات رو برات نگه داره


سلام مرسی خدا به شما هم عمر طولانی بده و سایتون سالیان سال بالای سر سورنا جان باشه
بهار(مامانی شهراد)
30 آذر 90 18:04
شب يلدا شد و ميلاد خوش ايزد مهر / زايش نور از اين ظلمت تاريک سپهر
شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشي دلداه عشق
شب يلدايتان پرستاره و پر خاطره باد


سلام مرسی خاله خوبم
خاله هدي ياسمين زهرا
1 دی 90 7:51
ببخشيد دير اومدم ولي باز بهرحال يلداتون مبارك. انشااله ساليان سال در كنار هم و باهم بلندترين شب سال رو جشن بگيرين و هميشه سالم سالم باشين


سلام خاله جون ممنون که به ما سر می زنید یلدای شما هم مبارک
شیوا
2 دی 90 12:16
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .


سلام حتما رای می دیم
بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 15:58
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم


زود زود بامامان مییاییم
سفانه مامان شهداد
3 دی 90 20:39
واااااااااااااای آدم وبلاگ تو رو میبینه کلی حال میکنه بخدا.... دستت درد نکنه مامان مهربون با حوصله..... کلی لذت بردم... عالیه عزیز دلم.... الخهی که سالهای سال زیر سایه همدیگه خوش و سلامت باشین و یلداهاتون رو جشن بگیرید...... میبوسمتون......


سلام یلدای شما هم مبارک من هم می بوسمتون
عسل و غزل
19 بهمن 90 1:51
سلام
چه گل پسر نازی دارید
خدا حفظش کنه.


مرسی گلهای خوشگل خدا شمارو هم حفظ کنه