رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

خونه ی عمه

1390/9/29 0:23
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من ،شنبه شام خونهی عمه مهمون بودیم وخیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به شما که حسابی شیطونی کردی و دلبری و خودتو برا همه لوس می کردی البته کلب هم صدا در اوردی طوری که اقا دایی ازم پرسید که به شما چی دادم که شلوغ و پر صدا شدی و من هم گفتم پسرم با کارهاش داره نشون می ده که یه ماه بزرگ تر شده.

این هم از عکس هات که تو اتاق سپید ازت گرفتم

الاهی قربون عطسه کردنت بشم فرشته ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
29 آذر 90 1:12
دیگه نمی تونم تحمل کنم یه گاز محکم نه دلم نمی یاد یه گاز کوچولو از لپای رادین جون بگیرید.


مرسی خاله جون حتما
مامان آرینا
29 آذر 90 1:14
يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را باید
جشن گرفت.



ممنون از پیامهای قشنگت
مامان کیارش
30 آذر 90 9:22
عافیت باشه آقا رادین


ممنون خاله جون
maryam
3 دی 90 17:36
رادین رو از طرف من ببوسید


رادین هم شمارو می بوسه خاله گل مهربون