رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

چشم دریایی من

1390/6/20 18:44
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من بزرگ شده و کارهای جدیدی یاد گرفتهدستای ناز وکوچولوشو می ذاره روی چشمای ماه ر دریای رنگش وبا من دالی موشه بازی میکنهزبان.امروز بدون کمک من تونست دمر بشه وذوق کرده بودکه تونسته  یه  حرکت  جدید انجام بده نیشخندعشق من داره روز به رز بزرگتر میشه ومن وبابایی خدارو هزاران بار شکر میکنیم ک گل نازی مثل رادین و به ما داده.پسر نازم خیلی دوستت دارم و وقتی به چشمهای نازت نگاه می کنم دنیا مال من میشه.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سیما
21 شهریور 90 14:14
سلام کوچلوی نازم . چه عکسهای قشنگی مامانی ازت گرفته . یادم باشه اومدی اینجا برایت اسپند دود کنم . ماشاله چه زود بزرگ شدی معلومه مامانی خیلی بهت رسیده دلم برایت تنگ شده اومدی اینجا به مامان بگو بیاره من ببینمت و ماچت کنم


سلام خاله سیما من هم دلم برات تنگ شده به مامانی می گم تا زود تر من و بیاره تا شمارو ناز کنم
مامان ایلیا
21 شهریور 90 15:38
سلام خاله جون چقدر بزرگ شدی خوشگل من توپولی چقدر شبیه دایی هادی هستی عزیزم میبوسمت
مامان ایلیا
21 شهریور 90 15:47
عجب هلویی شده جیگر خاله از اون لوپای تپلش بوسسسسسس کن دلم یه ذره شده واسش


مرسی گلم.شما هم از روی ماه ایلیا جان ببوس.