رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

الهی فدات بشم

1390/8/26 23:13
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم،

عشق من الاهی فدات بشم که اینقدر نار و دوست داشتنی هستی.

الاهی فدات بشم که امروز صبح کنار مامانی رو تخت دراز کشیده بودی و ارام و بی صدا داشتی با دست های نازت بازی می کردی و اجازه دادی تا مامانی بخوابه.

الاهی فدات بشم که وقتی بیدار شدم دیدم شما هم مثل یه فرشته کنارم خوابیدی.

الاهی فدات بشم که این همه با فهم وعاقلی که وقتی مامانی شمارو می زاره ومی ره جایی با این که می دونی مامان داره می ره باز پسملی خوبی میشی وکسی رو اذیت نمی کنی.

الاهی فدات بشم که وقتی مامارو می بینی چشمات از خنده برق می زنه.

الاهی فدات بشم که وقتی اماده ات می کنم تا ببرمت حموم از خوشحالی با صدای بلند می خندی.

الاهی فدات بشم که وقتی می خوام بهت شیر بدم خودتو از زمین بلند می کنی تا زود تر به شیر برسی.

الاهی فدات بشم که از وقتی اومدی تو زندگیمون همه چیز رنگ و بوی دیگه ای به خودش گرفته.

الاهی فدات بشم که شدی همدم وهم صحبت مامانی.

الاهی فدات بشم که عطر تنت شمیم بهشت.

الاهی فدات بشم که چشمهات دنیایی از رنگه.

الهی فدات بشم که صدای نازت بهترین و قوی ترین ارامبخش.

الاهی فدات بشم که بهترین حس هارو بهم دادی.

الاهی فدات بشم که با وجود تو لایق اسم مادر شدم.

الاهی فدای تو واون خدایی بشم که تورو به من داده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سیما
28 آبان 90 20:03
سلام عزیزم چطورید دلم برایت تنگ شده خدا را شکر که یک پسمل خوشگل داری خدا برایت نیگهش دارد هم تنها نیستی و هم مامان خوشگله شدی . ماشاله چقدر هم ناز شده برایش صدقه بده و چه عکسهای نازی ازش گرفتی . جشن شش ماهگی هم گرفتی و کیک رو بدون خاله اش خوردی .. آخه این درسته ؟


ایشاالله خدا یه نی نی ناز هم به شما می ده.خاله جون ایشاالله جشن تولدم یه عالمه بهتون کیک می دم.