رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

رادین خوش تیپ

1390/5/19 17:13
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

رادین دیگه بزرگ شده و تیپ مردونه می زنه.مثل باباش پیراهن مردونه می پوشه با صندل تابستونی جیگر من چقدر هم خوش تیپ می شه.رادین من داره روز به روز بزرگتر میشه وخیلی از لباس هاش براش کوچولو شدن وقتی میخواستم لبلس هاشو تنش کنم دیدم پسرم از بس توپولی وبزرگ شده که دکمه های لباس ها بسته نمی شه.خیلی حس خوبیه که نی نیت جلو چشات روز به روز بزرگ بشه و تو شاهدش باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
20 شهریور 90 19:13
ماشاالله هزار ماشاالله آقایه واسه خودش.
واسش اسفند دود کن.


مرسی مامان طاها ی عزیز مطمعنن پسر شما هم خیلی گله.ادرس وبلاگشو برام بزارین
مامان ایلیا
21 شهریور 90 15:44
سلام ماما نگین خوبی رادین خوش تیپ خیلی ناز شده بیارش ارومیه ما هم ببینیمش مثل خودت میخنده قوربونش بشم من


سلام ممنون که وبلاگشو دیدین ما هم دلمون برای شما تنگ شد دلم برا ایلیای جیگر لک زده امدنی حتما می یاییم دیدنتون.بوووووووووووووووووووووووووووس