رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

سلام دوست جون ها

1390/9/21 23:21
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جون ها ما برگشتیم البته دیروز امدیم ولی چون حال مامانی خوب نبود نتونست دیشب بیاد و پست تازه بزاره،اخه ما که رفتیم ارو میه مامان مریض شد البته تا روز عاشورا حالش خوب بود طوری که روز تاسوعا مامانی و مامان جون رفتند و نذریشون رو دادند و روز عاشورا هم ببعیی رو که مامانی جون و بابایی جون برای من نذر کرده بودند رو بردیم و اقا قصاب اومد و ببعی رو  جلو دسته ی عزاداری سر برید و دادیم مسجد و بعد هم نهار رفتیم خونه ی عموی مامان و من ایلیا رو دیدم و کلی باهم بازی کردیم ولی فردای روز عاشورا حال مامان بد شد و دایی مامانی رو برد دکتر و مامانی تو کلینیک بستری شد و بهش سرم وکلی امپول زدند،مامانی جون تا الان حالش خوب نشده و مریضه و اما من، دو روزه پسملی شیطونی شدم و از شنبه شب شروع کردم به شیطونی شب شنبه همین که مامانی می خواست بخوابه من بیدار شدم و تا ساعت 4 نصف شب بیدار بودم و از دیشب هم کار جدیدم رو شروع کردم و تا مامان می خواد از پیشم بره شروع می کنم به گریه کردن و این کارو تو خواب هم انجام می دم طوری که وقتی مامانی من رو می خوابونه و میره بلا فاصله بیدار میشم و گریه می کنم و وقتی مامانی می یاد کنارم اروم میشم.

حال مامان از بس بد بود که مامانی جون هم همراه ما اومد تبریز تا کمک حال مامانی باشه و مامان زود تر خوب بشه البته اگه من بزام تا مامان استراحت کنه مطمعنا زود تر خوب میشه.

از بس شب بیتابی کردم و تا صبح نخوابیدم که  مامانی جون ومامان (با اون حالش )منو بردند دکتر،و دکتر بعد از کلی معاینه و چکاب کلی اعلام کرد که هیچ مشکلی ندارم و دارم خودمرو لوس می کنم.البته مامانی جون احتمال می ده که دارم دندون در می یارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا
22 آذر 90 0:01
سلام مامانی و رادین جون.بد نباشه مامانی انشااله زودتر خوب بشید.من که دلم برای شما یه ذره شده بود.مامانی یه پیشنهاد دارم برای اینکه تا از رادین جون فاصله می گیرید گریه می کنه.یکی از لباساتونو که بوی همیشگی تنتونو می ده موقع خواب بذارید کنار رادین جون تا اینطوری حضورتونو حس کنه.


سلام خاله ما هم دلمون برای شما یه ذره شده بود.
مرسی از راهنماییتون حتما امتحان می کنم
خاله هدي ياسمين زهرا
22 آذر 90 0:54
آخي بد نباشه خاله نگين مهربون! احتمالا از خستگي بوده و با استراحت اگه شازده بذارن خوب ميشه. درضمن رادين بي دندون داره دندون در مياره. نگران نباش مامان نگين جون. به خودتون برسين بخصوص اينكه به ني ني شير ميدين دعاگوتون هستيم


سلام مرسی از لطفتون خاله جون
مامان ایلیا
22 آذر 90 10:48
سلام گلم خوش اومدی عزیزم ایشالا هر چه زودتر خوب شی ؟ سرما خوردی ؟ نگرانت شدم
خاله جون تو که پسر نازی هستی مامانت رو اذیت نکن تا هر چه زودتر خوب شه خوشگلم میبوسمت


سلام مرسی،خاله مامانی سرما خورده من هم بنا به گفته یبزرگتر ها دارم دندون درمیارم