رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های ناز از یه نی نی ناز خومزه

1390/8/20 17:02
17,631 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک دوست داشتنی من ،دیوانه وار دوست دارم

قربون اون خندههای شیرینت بشم که وقتی می خندی،دنیام پر از قهقهه میشه

مامان فدای چشای ابی طوسیت بشه که دنیامون رو هزار رنگ کردی

قربون پسملی کتاب خونم بشم

فدای پاهای ناز و توپولت بشم که همیشه موقع خواب به هر نحوی شده از زیر پتو می یاریشون بیرون

شکلات مامان کم انگشتاتو بخور بده یه خورده هم من انگشتای خوشمز تو بخورم

الاهی قربون نگاه های نازت بشم عسلم که با نگاههت نفس توسینه ام حبس میشه ومی خوام جونم رو فدات کنم

داری کجا رو نگاه می کنی پرنس مامان یه نیم نگاهی هم به ما بنداز تا دل شیدامون اروم بگیره

دورت بگردم با اون مدل موهات

ماه من خودم دورت می گردم وناز نگاهتو می خرم حتی به قیمت جون

 چه قدر خوشحال میشی وقتی می ذارمت تو روروئک وشما دکمه هاشو فشار می دی تا اهنگ بزنه و بعد با صدای بلند می خندی و مامان رو با خندهات و اداهات عاشق تر می کنی.

جون و روح ونفسم، عاشقتم از اعماق وجودم تا بی نهایت 

11|11|2011

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

نانی
20 آبان 90 23:58



مرسی که به ما سر زدید


مامان ایلیا
21 آبان 90 0:57
اوشاغمیزی نظرلیجخ لر هااااااااا اب تو دلم قند شد قوربونه چشمای خوشگلش بشم خیلی خوشگله ماشالا تو روخدا براش اسپند دود کن یادت نره


سلام خاله شما با چشمهای قشنگتون می بینید.دوستون دارم خیلی زیاد
مامان ایلیا
21 آبان 90 1:07
عاشقت شدم از دیدن عکسا سیر نمیشم فکر میکنم میبینم خیلی نامردیه من الان 4 ماهه رادینمو ندیدم خوبه این وبلاگ هست وگرنه فکر کنم تو عروسی گل پسرا میدیدمشون


اره به خدا نامردی که ما از هم دوریم ومن تو حسرت روی ماه ایلیا جونم هستم،ایشاالله دومادیشونرو هم می بینیم.


مامان محیا
21 آبان 90 8:43
این داداشی ما خیلی خوردنیه خدا حفظش کنه...


مرسی خدا دخمل شما رو هم حفظ کنه
سارینا
21 آبان 90 17:11
الهی من فدای خوشگلم بشــــــــــــــــــــم خوبی عشقم؟؟
دلمو بردی با این عکسات عســــــــــــــــــــلی ِ من

چشم ِ بد از تو دور بشه الهی
چشم ِ حسودا کور بشه الهی

دوستت دارم خوشگل ِ من


سلام مرسی که بازم به ما سر زدید ما هم خیلی دوستون داریم
مامان پارسا جون
21 آبان 90 17:56
سلام مرسی از حضورتون
وای که من عاشق این گل خوشگل شما شدم
با اجازه لینکتون میکنم تا تند تند بهتون سربزنم


سلام ،خواهش می کنم خوشحال میشیم دوستی مثل شما داشته باشیم


ازدواج اشتباهی!
3 آذر 90 9:06
خدا این فرشته ناز و خوشمل و مامانی رو برات نگه داره.چقدم نگاهای قشنگ و معصومی داره کوچولو . مامانش چش رنگیه یا باباش؟یه سوال:
امکان داره یه پدر و مادر چشم ابرو مشکی یه بچه با چشمای رنگی داشته باشن؟



سلام خاله جون شما چشمهاتون خوشگل میبینه.خانومی من خودم چشام رنگیه ولی نه رنگ چشمهای رادین.رنگ چشمهای اقا کوچولو به مامانی جون(مامان من)رفته.
عزیزم اگه تو فامیل های نسبی داشته باشن چرا که نه
آزي
6 آذر 90 10:15
سلام نگين جون بابا هستيم زير سايه تونيم بخدا. قربون رادين كوچولو بشم اينقدر عكساي ناز ازش نزار دلم داره براش له له مي زنه يه دفعه ديدي اومدم تبريز خوردمش هااااااااااااااااااا خود داني هههههههههه


خوش اومدی قدمتون رو چشم
آزي
6 آذر 90 10:18
نگين جون به رادين بگو با اون دل كوشولوش براي من دعا كنه خدا به منم يه فرشته ي ناز مثله خودش بده. اگه دخمل شد مي زارم دامادم بشه. تازه جهازشم از حالا آماده است. شوخي كردم
يادت نره بگو برام دعا كنه خدا دعاشو قبول مي كنه از اون دل كوچول موچولش


ایشاالله ایشاالله ایشالله..............................ایشاالله
رادین عشق زندگی
14 تیر 91 15:31
وای من فدای رنگ چشای شما بشم مامانی برای عزیزمون اسفند دود کن


سلام خدا نکنه خاله جون ممنون عزیزم
مهدیه اسفندیاری
17 اسفند 91 19:09
خیلی عکس های قشنگی بود منم یه داداش دارم اسمش محمد مهدی است خیلی دوسش دارم:1سالشه X
حنانه
20 فروردین 92 16:27
سلام پسرتون خیلی نانازه مث خارجیا میمونه وای به حال بزرگیش ماشاالله بیا پیشم
اب نبات مامانی و بابای
26 فروردین 92 11:00
واااااااااااای نازی چه پسمل خومزه ی می چشاشو بخورم چه نازه هزار ماشاالله خدا به بابا و مامان مهربونش ببخشه
فاطی
28 فروردین 92 12:28
وای عزیییییییییییییییییییییییزم خیلی خیلی نازوملوس وخوردنی هست قربونش برم من خدا واستون صحیح وسالم نگه داره عزیزم
معظمه
6 اردیبهشت 92 22:09
خیلی نااناازه!
سیما
14 اردیبهشت 92 22:35
این نی نی شما خیلی نازو خوردنیه هاا!! خدا ایشالا حفظش کنه براتون...
آلا
15 اردیبهشت 92 12:45
سلام چه پسرنازی خدا بهتون ببخشدش
فریماه
28 اردیبهشت 92 14:32
خیلی نازههههههه خدا براتون نگهش داره
هخت
17 تیر 92 21:24
امیر
20 تیر 92 18:34
سلامممممممممممممم وااااااااااااااااااااای ماشالله خیلی خوشگله من اسمم امیر 21 سالمه عاشق نی نی ام چشمای خوشگلش دیونه م کرده ای خدا یعنی میشه بچه منم به این خوشگلی باشه ایشالله خدا براتون نگهش داره خیلی نازه الان چند سالشه ی بوس محکم ازش کنم
در آرزوی یه نی نی
11 مرداد 92 19:00
سلام.خدا بهتون ببخشه.خیلی ناز برای منم دعا کنین شاید خدا یه نی نی نازم به من و شوهرم بده. مخصوصا الان که ماه رمضونه.دعا یادتون نره[ناراحت
فاطی
26 مرداد 92 18:43
سایتت واقعا خوبه ممنون راستی من سایتمو تازه باز کردم به سایت من هم یه سر بذنید
مامان سونیا
3 شهریور 92 0:35
ای جانم چه پسر ناز چه چشمای داری عزیزم قربونت بشم من چشم نخوری مامانی با من دوست میشی
فاطمه
7 شهریور 92 15:35
خیلــــــــــــــــــــــــــــــی نی نی نازی دارین من 13 سالمه دلم می خواد به وبم یه سری بزنید
ستاره
11 شهریور 92 12:16
واه واه چپه پسرخوشلی دارین
آوا
18 شهریور 92 15:06
اي جان عزيز دلمه ماشاءاله بزنم به تخته چه پسره نازي داري . دلم ضعف رفت واسش
ARMITA
27 شهریور 92 18:52
ماشاالله هزار ماشاالله چه خوشگله بزنم به تخته کور بشه چشم حسود.چشم نخوری الهی.چه چشای خوشگلی داره.مامان نازش و دوستان.میشه از خاطرات سکستون و زایمان برام بگید؟من حاملم.دو روز دیگه نی نی منم میاد.دعا کنید سالم باشه و مثل رادین جون خوشگل باشه.اگه میشه برام ایمیل کنید.ایمیلم: ARMITA.KHOJASTE@YAHOO.COM
ویدا
28 شهریور 92 9:39
بی ریخت ترین بچه ی دنیا
ساناز
11 آبان 92 23:03
واییییییییییییییییییییی ماشالااااااااااااااااااااااا جیگره بخدا
مهلا
17 آبان 92 17:40
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منم میخوام مزدوج بشم
لیلا
7 آذر 92 1:07
خوشکله فقط دماغش زیادی... عزیز الان دماغش کوچیکتر شده
رمضون
16 آذر 92 19:21
رییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدم به خودتو بچت!!! آدم حالش بهم می خوره این عنتر و ببینه...