رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

چندتا عکس

1392/6/17 20:12
2,755 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس از این چند ماه گذشته برات میزارم که نتونسته بودم برای یادگاری بزارم تو وبت  البته عکس هایی که در نظر گرفته بودم بزارم تعدادشون خیلی زیاد بود که من از هر مناسبت یکی دو تا میزارم  تا بعد که شاید تونستم به مرور همشون رو برات بزارم

الاهی فدای تیپت بشم این عکس هارو عید تو عمارت شهرداری ازت گرفتم و از بس خوش تیپ شده بودی که اکثر بازدید کننده های موزه ازت عکس می گرفتند و از ما می خواستند که اجازه بدیم تا خودشون هم کنارت بایستد و باهات عکس داشته باشند

این هم مریوط به روز تولدته

 

ادامه مطلب بازم عکس داریم

عکس کیک تولدت که خودت انتخابش کرده بودی و خیلی هم دوستش داشتی و خیلی خیلی هم خوشمزه بود

میز شام تولدت پرنس من

رادینم اول مراسم هیچ کس رو تحویل نمیگرفت و با یه لنگه کفش نشسته بود

پسر قرطی من یه شو من حسابی یه و داشت برا مهمونهاش می رقصید

بعد بریدن کیک نشستی و کل صورتترو کیک مالی کردی اخه عاشق این قسمت تولدی

فردای روز تولدت که کار ناتموم دیشب رو می خواستی تموم کنی

رفته بودیم سفر که با این بچه های نلز کرد دوست شدی و با این که خیلی ازشون کوچولوتر بودی ولی همش دوست داشتی تا اونهارو ببوسی و خودت رو بهشون معرفی می کردی اسم اقا پسرهارو از باباشون پرسیدم ولی چون اسمشون کردی و اسم های محلی بود متاسفانه یادم رفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مریم--------❤
17 شهریور 92 20:57
سلام عزیزم عکسهاتون خیلی قشنگ بودن بازم تولد رادین کوچولو و تبریک میگم
مریم--------❤
17 شهریور 92 21:00
کیک خیلی خوشگل بود چ قد خوشگل کیک میخوری رادین کوچولو
elham
18 شهریور 92 11:27
che ajab mamani ma delemon vase radin ye zare shode bod kheyli jigre khordani shode zod b zod bia mamani
مانی محیا
18 شهریور 92 11:55
rربون مادر پسر ناز برم... بووووس
مامان شايان
18 شهریور 92 14:40
سلام ماشالاه چقدر رادين بزرگ و خوشكل شده. اكثر روزا به وبتون سر مي زدم ولي خبري نبود. خدا رو شكر كه خوبين و خوش. تولد رادين جون هم مبارك باشه . ايشالاه هميشه سالم و شاد باشين. مربيگريتون هم مبارك باشه. بوووووووووووس
آزی مامی رادین
23 شهریور 92 11:45
آخیییییییییییییییییییی نازی وروجک مگه دستم به تو و مامانت نرسه آخه این چه تیپیه با اون کلاه و کت خوشکل دل منو بردی!!!!!!!!!!!!! اگه پیشم بودی قورتت می دادم و مامانی رو می کشتم که اینجوری فشنت کرده. عین عکس های ژورنالها شده عشقم. بوسسسسسسسسسسسسسس. مامان نگین این کت و کلاه خوشکل رو از کجا گرفتی؟ منم واسه رادینم بگیرم عاشقشون شدم
الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:38
دلمون براتون تنگ شده بود ماشالله چقدر خوشتیپ شده عزیزم تولدت هم با تاخیر مبارک
سارینا کوشولو
28 شهریور 92 18:24
سلام آپم منتظرتونم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 شهریور 92 14:08
وای چقدر بانمکه این پسر خوش تیپ خدا نگهداره اسپند براش دود بکنید چشم نخوره ماشاءا.. می بوسش
بیمه سامان
2 مهر 92 14:53
بچه ها شیشه عمر و سرمایه زندگی پدر و مادرند. بیایید برای شیشه عمرتان سرمایه گذاری کنید.پس از پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه عمر، اندوخته قابل تبدیل به مستمری داشته باشید. با خرید یک بیمه نامه عمر در جشنواره بزرگ سامان شرکت کنید. فقط با تکمیل فرم در سایت www.bestlifeinsurance.ir (لطفا در فرم اسم وبلاگ را وارد کنید تا با خرید بیمه نامه عمر یک بیمه نامه آتش سوزی و حوادث خانواده جایزه بگیرید.) بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
lvlr.мσнαммαd
4 مهر 92 9:50
ای جان چقده هم خوشتیم
حسام و سهند
8 مهر 92 14:29
وااااااااااااااای چه گل پسر خوشتیپی
جیران بخشنده
9 مهر 92 15:19
سلام من جیران هستم 14 سالمه و خیلی وقته وبلاگ رادین جون رو میخونم پسرتون خیلی نازه مثل عروسکه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:10
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
مامی امیرحسین(فاطمه)
10 مهر 92 14:17
سلام نگین جون.دلم خیلی برای خودت و پسر ماه دونه ات تنگ شده بود.ماشالا چقدربزرگ شده.تولدش مبارک باشه .
مامانی درسا
12 مهر 92 2:52
الهی پسر خوش تیپه خوش اومدی دوباره گلم ..... چه ماه شدی ....تولدت هم مبارک عزیزم
مامان رادین
19 مهر 92 1:15
عزیز دلم اینقدر زیبایی.میبوسمت.
مامان پرهام
22 مهر 92 19:03
همیشه شاد و سلامت باشی عسل پسر