رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

من حالم اصلا خوب نیست

1392/3/6 19:27
3,493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید من که خوب نیستم از این که نمی تونم بهتون سر بزنم ازم دلگیر نشید چون این روزها حسابی کلافه ام و حالم خوش نیست اخه تقریبا یه ماهه که رادینم داره سرفه می کنه و سرفه هاش به قدری شدیده که بالا میاره و من هم حسابی نارحتم تا حالا پیش 6 تا متخصص و فوق تخصص کودکان بردمش ولی همشون نظرشون اینه که سینه و گلوی بچه سالمه و هیچ علائمی مبنی بر سرما خوردگی و عفونت گلو نداره و یه الرژیه که باید دوره ش تموم بشه  خیلی ناراحتم اخه از بس سرفه میکنه که نمی تونه بخوابه و وقتی ازش می پرسم رادینم کجات درد میکنه می گه شیمک و من می دونم که از بس سرفه میکنه که شکمش درد میگیره همه دکترها ازم پرسیدند کسی تو فامیلتون الرژی داشته که من هم گفتم متاسفانه اکثریت و من خودم هم تا ده سالگیم سرفه های شدید می کردم که تا الان هم کم و بیش ادامه داره .

ای خدا جون این بچه همه چیزش کپی من شده چی میشد که این الرژی لعنتی رو از من به ارث نبره اخه نمی دونین چه قد سخته وقتی میبینم رادینم داره سرفه میکنه همش دلم می خواد سرم رو به جایی بکوبم و زار زار گریه کنم این اواخر از بس بردمش دکتر که تا وارد مطب میشیم یا لباس می پوشیم بریم بیرون میاد و من رو بغل می کنه و میگه مامان دکتر نه .

ای خدا چی میشه هر چی درد و بلاس بیاد به جون من ولی رادینم الرژیش بر طرف بشه ، بابایی همش بهم میگه چیزی نشده که خدارو شکر بچه سالمه و فقط یه الرژییه که اون هم فصلیه و بر طرف میشه ولی من تحمل سرفه کردن و اذیت شدن رادین رو ندارم و می خوام که زود زود خوب بشه .

دیروز که بردمش پیش یه فوق تخصص که تو کارش خیلی وارده و تازه از امریکا اومده و از دوستانمونه اون هم گفت که نگران نباشم  و فقط یه شربت داد که اگه سرفه هاش شدید شد بهش بدم که الحمداالله که اون رو هم نتونستیم پیدا کنیم چون خارجی بود و دست به دامن بابایی جون و دایی جون شدیم تا از ویزیتورهاشون بخوان تا برامون پیداش بکنند  در ضمن خوردن کلی چیزهاهم برای رادینم محدود شده نه این که این بچه  خوب غذا می خورد و بازور بهش غذا می دادیم حالا قراره کلی چیزهارو هم نخوره.

تولد رادین خیلی خوب برگزار شد و من در اولین فرصت میام و عکس هاش رو براتون میزارم و از همه ی شما ها هم می خوام تا  دعا کنید که الرژی رادین زود زود خوب بشه و با خبرهای خوب بیام پیشتون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آرینا مو فرفری
7 خرداد 92 9:52
سلام نگین جون وقتی کامنتتو خوندم خیلی ناراحت شدم انشااله که بلا دوره معمولا این حساسیت ها تا اواخر خرداد طول می کشه و بعدش خوب می شه اصلا نگران نباش.بعضی اوقات هم تغییر آب و هوا می تونه کمک بزرگی باشه من تا قبل ازاینکه بیام خوزستان هر سال روی دستم دونه های ریز قرمز می زد اما وقتی اومدم خوزستان کاملا برطرف شد. عزیزم خداروهزار بار شکر که رادین جون سالمه می دونم خیلی اذیت می شه اما به زودی برطرف می شه.خیلی دوستون دارم
بهناز خانومی
7 خرداد 92 9:53
انشالله زود خوب میشهههه خیلی ناراحت شدم
مامان علي
8 خرداد 92 11:01
سلام نگين جونم خوبي ؟ ايشالا كه رادين جونم خوبه خوبه بشه ومشكلي نداشته باشه.... امنظر خبراي خوب از خودت و رادين جونم هستيم..... رادين جونو از طرف من ببوس
مامان بنيتا
8 خرداد 92 21:11
تولدت مبارك عزيزم اميدوارم زود زود رادين جونم خوب بشه
الی مامی آراد
9 خرداد 92 11:12
خیلی ناراحت شدم انشالله که زود خوب میشه
azad
9 خرداد 92 17:58
salaam. kheili kheili kheil narahat shodam vali khoda ro shokr . az khoda mikham baz radin va shoma ro shad o khandoon bebinim
مامان گلی
9 خرداد 92 20:17
انشالله هرچه زودتر خوب بشه
مامانی درسا
11 خرداد 92 3:48
نگین حون بعد از مدتها تونستم بیام بهتون سر بزنم لبخند روی لبم ماسید انشاالله که فقط یه حساسیت بهاره س ..... عزیز دل انشاالله میای مینوسی که دوباره رادینی خوبه خوبه ببوسش .....
مامان ايسو وايسا
11 خرداد 92 11:34
سلام گلم ناراحت نباش عزيزم ...پسر نازي داري هزار ماشالله...با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم لينكمون كنيدwww.aysuaysa.niniweblog.com
صوفیا مامان سامیار
12 خرداد 92 1:18
نگین جونم ایشالله که چیزی نیست و رادین گلم زود خوب میشه رویه ماهشو ببوس
مریم--------❤
14 خرداد 92 22:11
سلام حال ما هم گرفته شد امیدوارم سریع حالش خوب بشه
مامان ملیکا
16 خرداد 92 9:23
نگین جاد رادین کوچولو خوب شده؟؟
مریم--------❤
19 خرداد 92 18:57
خصوصی
مامان طاها
20 خرداد 92 11:22
عشق خاله هنوز خوب نشده?????? ما منتظر عکسهای خوشگلش هستیم. دلمون برات یه ذره شده جیگر طلا.
parisa mamane radin
21 خرداد 92 0:37
negin jon ma baraye khob shodan radin khoshgelemon koli doa mikonim,khob mishe ishalla
مامان آرینا موفرفری
21 خرداد 92 0:44
سلام نگین جون خوبی عزیزم رادینم چطوره ؟خبری از شما ندارم نگرانم
نگار(مامان سام)
24 خرداد 92 2:26
آخی طفلک رادین.ایشالله حالش زودتر خوب بشه.پارسال سام هم خیلی سرفه های بدی می کرد بعضی از دکترها می کفتند حساسیته ولی بعدش یه دکتری بردم گفت لوزه سوم داره 7 تا آمپول بهش داد یه دونه هم شربت زادیتن داد خوب شد.از دکترش بپرس اگه صلاح بدونه زادیتن بهش بده شاید واسه رادین هم اثر کنه.
مامان فرشته
25 خرداد 92 14:56
سلام عزیزمممم خوبی رادین جون خوب شد چرا ازتون خبری نیست نگرانتون شدم حتماً از خودت و رادین جونم بهم یه خبری بده عزیزممممممم بوسسسس به جفتتون
عمه جونی
30 خرداد 92 11:03
نگین جون و بابا فرهاد روز جوان مبارک
الهام مامان محیا
21 مرداد 92 18:57
انشالله که خوب میشه نگران نباش ولی به نظر من بهتره از دم کرده های گیاهی استفاده کنی ... توی اینترنت بگرد واز عطاری بگیر بده بخوره.چون شنیدم الرزی با دم کرده ها خوب میشه