رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

با خبرهای خوب اومدیم

1392/2/22 19:12
3,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدی  درست که دیر اومدیم ولی کلی خبر خوب براتون داریم که مطمئنیم از شنیدنشون شما هم خوشحال میشید.

اول از همه بهتون مژده بدم که حال دختر خاله مامان نگین خوب شده و از کما بیرون اومده و خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حالش رو به بهبودی و دکتر هم بعد از چکاب کلی خبرهای خوبی بهمون داد و گفت که بعد از به هوش اومدن نگران این بود که ورم مغزش که بر اثر شدت ضربه بوده باعث فلج شدن یه قسمت از بدنش بشه که خدارو شکر این مسئله هم منتفی شده و فقط ورم مغزش مونده که اون هم به مرور زمان از بین خواهد رفت و ما از این که خدا یه باره دیگه بزرگی و عظمتش رو به رخ همموم کشید و معجزه اش رو نشون داد و دختر خاله مامان رو به بچه هاش و کل فامیل دوباره هدیه داد ازش سپاس گذاریم و همچنین مدیون شما ها هستیم که دعاهاتون باعث شد تا دل هممون شاد بشه.

خبر خوب دوم این که پنچشنبه یعنی 19 اردیبهشت تولد فرشته بی بال و مهربون خومون یعنی بابایی بود که مامانی براش سنگ تموم گذاشت و با کیکی که خودش درست کرده بود بابایی رو سوپرایز کرد.

خبر خوب بعدی هم مربوط به خودم میشه که تا چند روزه دیگه تبلکم و برای ورود به سه سالگی چیزی کمتر از 4 روز مونده. درسته که امسال مث سال گذشته قرار نیست تبلکم مفصل و پر جمعیت برگزار بشه ولی با این همه مامان در تکاپوی تدارک تولدم و تا جایی که من می دونم 15 تا مهمون داریم و قراره بهمون خوش بگذره.

خوب یه کمی هم از خودم بگم که حسابی شیطون و شیرین زبون شدم طوری که پا تو هر جمعی که میزارم دل از همشون می برم و برام اسفد دود می کنند، بعضی اوقات از بس حرف میزنم که مامانی با همه ی صبر و حوصله ای که یه مامان میتونه داشته باشه خسته میشه و بهم میگه رادین کم حرف بزن سر سام گرفتم برو کمی هم تو اتاقت با اسباب بازییات بازی کن و اون وقته که من دست به کار میشم و از مامان دلجویی می کنم ،میگید چه جوری خوب میگم بهتون، میرم و مامان رو بغل می کنم و سر و صورتش رو چند بار می بوسم و میگم ماما ناز دادین از دانش (رادین کم حرف بزن) ماما باش اوف دادین سیس ( ماما سرش اوف شده رادین هیس) و اون موقعس که مامان با همه ی عشقش بهم زل میزنه و میگه قربونت بشم و محکم بغلم می کنه و چند تا بوس ابدار ازم میگیره و من باز شروع می کنم به شیطنت و بلبل زبونی

امروز مامان تصمیم گرفته بود تا عکس های عید و سفره هفت سین رو هم براتون بزاره که متاسفانه  عکس ها گم شدند اخه تو یه اسباب کشی که بابا از سمت دیگه اتاق به سمت دیگه انجام داد و کتاب خونه و میز کامپیوتر رو منتقل کرد کامپیوتر مامانی یه قطعه اش سوخت و وقتی ما می خواستیم مموری دوربین رو خالی کنیم از اونجایی که تب لت مامان با بابایی رفته بود سر کار مجبور شدیم عکس هارو بریزیم تو لپ تاب بابا و ماجرا از همون روز شروع شد و عکس ها غیبشون زد طوری که چند روز پیش که مامان سراغ عکس هارو از بابا گرفت بابایی چند تا عکس که از گوشی و تب لت مامان بلوتوث کرده بود به لپ تابش  تحویل مامان داد و گفت همین ها هستند و مامانی برای چند لحظه هاج و واج نگاهش کرد و بعد گفت ولی این ها اون عکس ها نیستند چون تعداد اونها خیلی زیاد بود بهتره که کمی فکر کنی تا یادت بیاد چه بلایی سر عکس ها اومده، ایشاالله که بابا یادش بیاد با عکس ها چیکار کرده و ما بتونیم عکس های عید و سقره هفسین خوشگلمون رو براتونت بزاریم فعلا چند تا عکس مامان زحمتش رو میکشه و براتون میزاره.

این لاله های خوشگل تقدیم به شما گلهای مهربون

 

 

این عکس هارو مامان دومین روز عید تو عمارت شهرداری که موزه شده ازم گرفته که فعلا این دوتا موجود بودند و براتون گذاشت اگه به امید خدا بقیه اش هم پیدا بشه مامان براتون میزاره

این عکس ها هم مربوط میشه به روز مادر و روز زن که ارومیه بودیم و بابایی جون  زحمت کشیدند و بعد این که با دو دسته گل و هدیه شیرینی یکی برا مامانی جون و یکی برای مامان نگین اومدند خونه برای شام هم بردنمون بیرون و یه جشن برای این دوتا فرشته ( مامانی جون و مامان نگین ) گرفتند

این هم از مامانی جون و بابایی جونم  که خود عشقند و خدا عمر با عزت و طولانی بهشون بده ایشاالله

مامانی جون ، بابایی جونم و دایی جونم جای دایی امیر خیلی خالی بود

من و مامان نگینم

این هم کیک تبلک بابا فرهاد که مامان نگین خودش درست کرده بودش

این هم رادین شکلاتی ،دیروز از مامانی کیک خواستم ولی بیشتر ازط این که بخورمش مالیدم به سر  و صورتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

sara
22 اردیبهشت 92 22:34
slm negin joooon azizam radin kheily maho khoshgel shode khodetam kheily khoshgel shodi range mohat kheily behet miad ax ha ham k mese hamishe fogoladast doset drm o delm baraton tangide bod mibosameton az rahe doooooooor booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssss
elham
23 اردیبهشت 92 9:20
زود به زود بیاین دلمون تنگ میشه براتون
مامان سويل و اراز
23 اردیبهشت 92 17:05
سلام به همشهري عزيزم اتفاقي وبتونو ديدم ماشالله به چشاي رادين جون رنگ چشاش مثل چشاي فرشته هاي من سبزه خدا حفظش كنه
مامان سارا
24 اردیبهشت 92 9:26
خواهر خوبم خدا رو شکر از لطف خدا ممنون و هزار بار ممنون که یه مادر خوب رو به جمع خانواده اش برگردوند.. خیلی خیلی خوشحال شدم و امیدوارم همیشه خوش خبر باشین .. رادین گل رو ببوس .. ما هم "یه اسپند" بخاطر تیپ قشنگش دود میکنیم .
سیما
24 اردیبهشت 92 22:31
سلام تبریک میگم چه عکسهای قشنگی بسیار لذت بردم ایشاله که همیشه در کنار کانون گرم خونواده شاد و سبز باشید وقتی میای اینجا برنامه بزاریم با هم در بیایم نه اینکه بی خبر بری .. این رسمه آخه عید هم نیومدین !!
سیما
24 اردیبهشت 92 22:34
سلام عزیزم خدا رو شکر که خطر رفع شده توی این ماه رجب خیلی دعا میکنم ایشااله که بزودی خوب خوب بشه و به آغوش گرم خونواده اش برگرده .. به امید شفای همه مریضان ..
مامان ایلیا کاکل زری
25 اردیبهشت 92 0:22
سلام عزیز دلم خوبی دلمون پوسید چرا نمیاین ؟رادینم همه عکساتو سیو کردم تا تو یه فرصت مناسب با دل سیر نگاشون کنم قوربونت برم من که خیلی کم میبینمت و باورکن از عید که اومدین رادین اولین پسریه که ایلیا مدام سراغشو میگیره و میگه رادین بیاد محکم ببوسش اون لپای عسلشو جونم چه عکساییه
آزی مامی رادین
25 اردیبهشت 92 9:34
سلام نگین جان امیدوارم همیشه سلامت باشین. و خوش خبر. ماشاالله رادین چه جیگری شده. دختر کشه ماشا الله از طرفم خیلی ببوسش بگو خاله عاشقشه
مامان ملیکا
25 اردیبهشت 92 9:37
خدا رو شکر که حال دختر خاله تون بهتر شد تولدت مبارک رادین جونم
مامان رادینی(پریسا)
25 اردیبهشت 92 23:58
جیگر طلا تولدت مبارک ایشاله خدا تورو برای مامانی وبابایی نگه داره رادین برات بوس میفرسته بگیرش که اومد
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
26 اردیبهشت 92 0:45
سلام دوست عزیز اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
الی مامی آراد
26 اردیبهشت 92 10:03
عزیزم خیلی خوشحال شدم انشالله همیشه خبرهای خوب بدی تولدت آقای پدر هم مبارک تولد عشقم هم پیشاپیش مبارک
متین مامی ایلیا
28 اردیبهشت 92 14:17
تولدت مبارک عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم ایشالا 10000 سال سلامت و شاد زندگی کنی پسر طلا
مامان فرشته
28 اردیبهشت 92 16:28
سلام عزیزم تولد همسرت مبارک باشه انشاالله سالهای سال خوب و خوشبخت باشی دختر خاله جونت هم خداروشکر که خوب شد ای جونم مامانی رادین جونیم رو دعوا نکن دیگه آخه گناه داره من خودم میگم اما بدترم ولی واقعاً گناه دارن دوستون دارم مواظب خودتون باشید
مریم--------❤
29 اردیبهشت 92 10:59
تولدت مبارک رادین کوچولو http://www.dazzlejunction.com/greetings/happy-birthday/img/pink-birthday-cake.gif
مریم--------❤
29 اردیبهشت 92 11:00
سلام امیدواریم به همگی خوش گذشته باشه چه کت و شلوار خوشگل داری رادین کوچولو
ماماطهورا
29 اردیبهشت 92 14:07
عزيزم خداروشكر كه دخترخالت حالش خوب شد خيلي نگرانش بودم الان خيلي خوشحالم راستي الهي هميشه شادي و خبراي خوب توزندگيتون جاري باشه رادين عزيزم تفلدت پيشاپيش مبارككككككككككك خاله
A&S
29 اردیبهشت 92 14:21
سلام سلام بابا کجایید شما؟ نمیگید ما دلمون براتون تنگ میشه. غیبتتون خیلی طولانی شده، حواستون باشه ها.
مانی محیا
30 اردیبهشت 92 14:33
عزیزم ایشاله همیشه خبرهای خوب بشنوی... تولد عزیزم هم با تاخیر مبارک..بووووس واسه شما
مریم--------❤
31 اردیبهشت 92 11:38
برای رادین کوچولو یه تولد کوچولو گرفتیم تو وب
elham
1 خرداد 92 11:51
chera nemiayn?
مامان آرینا مو فرفری
4 خرداد 92 14:51
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ سلام نگین جون و رادین عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود. روز پدر رو به بابای مهربون رادین جون تبریک می گم و همین طور به مرد کوچیک خونه رادین خاله.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 13:19
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون
عسل و غزل
6 خرداد 92 22:41
خدا رو شکر که مشکل دختر خاله جون حل شد من که پست قبلی رو خوندم کلی گریه کردم .هر روز سر میزدم تا ببینم پست جدید مبنی بر سلامتی دوباره یه مادر مهربون رو گذاشتی یا نه.رادین عزیزم رو ببوس
نیکو موسوی
7 خرداد 92 16:43
سلام مامان رادین.خیلی خوشحالم که اینجاهم پیداتون کردم.یادم میاد که رادین جون تو نانازیاهم عضو بود و عکس های قشنگش رو اونجا دیده بودم.ماشاا.. خیلی پسر خوشگل و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. اینم ادرس وبلاگ منه خوشحال میشم بهم سر بزنید http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
maman taraneh
7 خرداد 92 17:13
یه گل میون گلها دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا وقتشه که ببینید
مامان بنيتا
8 خرداد 92 21:13
اميدوارم هميشه خوش خبر باشين خدا روشكر كه حال دختر خالتون بهتره براشون ارزوي سلامتي دارم
علی
10 خرداد 92 21:28
خوش به حالتون که اینقده پولدارید...ما اصلا پول نداریم...کیک هم تا حالا نخوردم
علی
12 خرداد 92 22:02
چرا نظر منو تائید نمیکنید؟؟؟؟بابا کیک هم خوردم"باهاتون شوخی کردم.