رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

روزتون مبارک

1392/2/11 13:09
2,342 بازدید
اشتراک گذاری

مادر

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

خیلی د لم می خواست که به وب تک تکتون بیام و روز مادر و روز زن رو بهتون تبر یک بگم  ولی خودتون که می دونید با شرایطی که دارم نتونستم همتون رو می بوسم فرشته های روی زمین

             

این هم عکس رادین که داره بهتون تبریک میگه

چند تا عکس هم تو ادامه مطلب داریم

 

                         

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 13:53
مادر ای زیباترین گل باغ هستی روزت مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:39
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان آندیا
11 اردیبهشت 92 19:00
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك [Web] - [E-Mail]
sara
13 اردیبهشت 92 9:03
khosh behale radin che booosayi gerefte sheitonak roz b roz khoshgel taro dokhtar kosh tar mishe
maman taraneh
14 اردیبهشت 92 17:43
هم تولد داریم هم عروسی بدو بیا دوستم
عمه جونی
18 اردیبهشت 92 19:18
سلام نگین جون سلام رادین قشنگم شما بهمون سر نمیزنین اما ما هر وقت بیام بهتون سر میزنیم پیروز باشین و ایام بکامتون
دخترک
19 اردیبهشت 92 19:47
سلام وای خدایا چه نازه پسرتتتتتتتتتتت وووووووی من عاشقش شدم خوبه که خودت ماچ مالیش کردی
سیما
19 اردیبهشت 92 22:13
سلام عزیزم من هم این روز بزرگ رو با کمی تاخیر بر تو و همه مادران ایرانی عزیز تبریک میگویم و آرزو میکنم همیشه در کنار کانون گرم خانواده شاد و سربلند باشند . هر روز روز توست تویی که با گرمی وجودت میتوانی زندگی رو بر اطرافیانت گرمتر کنی همیشه موفق باشی . ماشااله بر رادینم که با بوسه هایش دلم رو خون کرده عوض من یک بوس آبدار از لپهایش بگیر. امیدوارم به زودی زود شما را ببینم .
حسن زنگنه
20 اردیبهشت 92 10:56
خیلی نازه. خدا حفظش کنه
مامان مهراد
21 اردیبهشت 92 11:55
سلام سلام خوبی بوس برا رادین جیگر
مامان ایلیا کاکل زری
25 اردیبهشت 92 0:22
به به یه فرشته ی ناز و ادم دلش میخوادبخورتش اسپند یادت نره
مهرنوش
1 خرداد 92 9:22
سلام به وبلاگ من سر بزن فرزندان کوروش وبلاگی پر از خوشی ها خنده ها و البته مطالب غمگین! حتما سر بزن! اگر دوست داشتی به این سایت بیا و به من رای بده. http://vote.persianweblog.com ممنون منتظر رای شما هستم
مامانی طهورا
4 خرداد 92 22:47
ماششششششششششاله
شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 13:36
سلام به وبلاگ ما سربزنید خوشحال میشیم لینکمون کنید
زهره
22 خرداد 92 11:39