رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

محتاج دعاتونیم با خلوص نیت دعا کنید

1392/2/7 15:36
2,374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونها خیلی دلم براتون تنگ شده و و تو این مدتی که نبودیم دلمون براتون لک زده بود و فکرمون همش پیش شما ها بود ولی گرفتاری های روز مره و شیطونی های رادین و از طرفی هم خرابی کامپیوترمون باعث شده بود که نتونیم بهتون سر بزنیم ، رادین که ماشاالله برا خودش یه پا اوستای تب لت و گوشی شده و تا می خواستم با گوشیم یا تبلتم بیام پیشتون اقا سر میرسید و از دستم می گرفتشون و برای این که من نتونم بهشون دست بزنم می زاره رو زمین و می خوابه و سرش رو می زاره روشون و میگه ماما گتی ( رفت) و بعد می گه رادین لالا  بعدش هم چشمهاش رو می بنده و خور خور میکنه که یعنی من خوابیدم مزاحم نشو.

تو این مدت اتفاق های خئب برامون زیاد رخ داد ولی یه اتفاق بد و ترسنا شیرینی همه ی روز های خوب رو به کاممون تلخ کرده البته نمی خواستم بعد این همه مدت که نبودیم با یه خبر بد بیام سراغتون ولی چون می دونم دلهاتون پاکه و اگه همه باهم دعا کنیم خدا صدامون رو میشنوه و به خاطر دل پاک تک تکتون جوابمون رو می ده.

هفته پیش دختر خاله من(مامان نگین ) که تو ماشین تو یه خیابون شیب دار نشسته بوده و منتظر بوده که همسرش از نانوایی بیاد تا باهم برن به خونه یهو احساس میکنه که ماشین داره حرکت میکنه و متوجه میشه که پسر شیطون 6 ساله اش دنده و ترمز دستی رو انگولک کرده و ماشین داره تو سراشیبی میره و رفته رفته هم داره سرعتش بیشتر میشه و از ترس هول میکنه و تنها چیزی که به ذهنش میرسه اینکه در رو باز کنه و پسرش رو بنداز بیرون و دختر 3 ساله اش رو هم محکم بغل میکنه و ماشین با سرعت میره و می افته تو یه گودال عمیق کع خاکبرداری کرده بودند برای ساخت یه مجتمع

ماموران اتشنشانی و امداد که میرسند و ماشین مچاله شدرو بیرون میارند به زور دست های مامان رو باز می کنند و دختر بچه رو که سالم سالم بوده بیرون میارند و پسر و پدر هم با بهت شاهد این صحنه دلخراش اند ولی مامان چی  که سرش ضربه خورده  و الن تو کماست بیایین همه باهم از خدا ی مهربون بخواییم که خودش معجزه کنه و به خاطر دوتا فرشته معصوم مامانشون رو بهشون برگردونه تا از نوازش های دست مادر و مهر بی پاین مادری بی نصیب نشند.بیایین باهم از خدا بخواییم که خونه دوتا فرشته بی وجود مادر نشه و غم تو خونه و دلهاشون خونه نکنه.بیایید همه باهم از خدا بخواییم که به همهی مریض ها شفا بده و هیچ بچه ای رو از داشتم نعمت پدر و مادر بی نصیب نکنه.

من از وقتی که تلفنی ماجرارو شنیدم تا فردا صبحش که برم بیمارستان از بس گریه کرده بودم که چشام شده بود کاسه خون و تو بیمارستان هم وقتی خودش رو اروم و بی حرکت با کلی دستگاه که بهش وصل بود دیدم و یه گوشه هم پسر و دخترش رو که با چشمهای بیقرارشون داشتند به بقیه نگاه می کردند دیدم حالم بد شد وای که چه قد سخت بود وقتی مبین 6 ساله همش گریه می کرد و می گفت مامان ببخش من دیگه شیطونی نمی کنم و ثمین 3 ساله هر کی رو که می دید می پرسید پس مامانم کی از خواب بیدار میشه.

من و بابا فرهاد چند تامتخصص خوب که از دوستاموند  بردیم با سرش و به متخصصی هم که تحت نظرش سپردیم که هر کاری از دستش بر میاد براش بکنه و امروز هم که زنگ زده بودم تا با یکی از دکترهاش صحبت کنم بهم گفتش که خدارو شکر نصبت به روزی که اوردنش خیلی بهتره و تونسه به بعضی از تستهای پزشکی عکس العمل نشون بده ولی بازم هنوز خطر تهدیدش میکنه و از همتون می خواب با خلوص نیت برای دختر خاله ام که ازارش به یه مورچه هم نرسیده دعا کنید ایشاالله که دعا هامون مستجاب بشه و من بیام خبر خوب بهبودیش رو بهتون بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 18:10
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه حتما رای بدهید ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان آراد(خاطره)
8 اردیبهشت 92 14:59
سلام نگین جون...عزیزم خوبی؟دلمون براتون تنگ شده بود... وایییییییییی خیلی ناراحت شدم...انش الله که هر چه زودتر حالشون خوب بشه و بر گردن به آغوش خوانوادشون... خدا بهش رحم کنه و دل بچه هاشو شاد کنه
متین مامی ایلیا
8 اردیبهشت 92 20:30
سلام نگین جونم خوشحالم که برگشتی و ناراحت به خاطر این پستت خیلی خیلی درد اور بود وقتی خوندم یه حالی شدم ایشالا که خدا سلامتیش و ببخشه به بچه هاش، اون طفلای معصوم چی میکشن رادین نازم و از طرف من ببوس دلم خیلی براتون تنگ شده بود
الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 17:16
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد عزیزم روزت پیشاپیش مبارک
لیلیان
10 اردیبهشت 92 9:19
نگین جون خیلی ناراحت شدم الهی به حق تولد حضرت فاطمه خدا دخترخاله ت رو شفا بده . نگین جون ما رو بی خبر نزار .
لیلیان
10 اردیبهشت 92 9:20
من عاشقتم جوجه طلایی که بازی با تبلت رو دوست داری و این حرفهای خوشمزه رو می زنی قربونت برم من شیرین عسل
مهسا مامان کیارش
10 اردیبهشت 92 19:16
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:24
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
sara
11 اردیبهشت 92 9:36
salam negin joon az etefagi ke oftade vagan motasefam va kheily narahat shodam khoda bozorge ishala ba rahamatesh bandasho shafa mide khoda sayeye hich madari ro az sare bache hash kam nakone az samime galb barash doa mikonam dokhtar khaleye azizet salemo sare hal bargarde be khone mibosamet
مامان سارا
14 اردیبهشت 92 9:31
خواهر خوبم سلام بلا به دور همیشه به وبلاگ پسر گلت سر میزنم و عکسای خوشگلشو میبینم و برای سلامتیش دعا میکنم ... خدا حفظش کنه .. الان این واقعه تلخ رو خوندم .. تا چند دقیقه مات و مبهوت بودم ..امیدوارم خدا اون مادر عزیز رو شفا بده ... نمیدونم حالا توی چه وضعیتی هست .. ولی امیدوارم شاهد خبرای خوب ازش باشم ... شیطونی پسرها همیشه زبون زد بوده .. تو رو خدا همیشه مواظب پسر گلمون باش ....
رویا
16 اردیبهشت 92 14:21
سلام مامان نگین خوبی خانمی؟من امروز با وبلاگت آشنا شدم چقدر اتفاق بدی واییییییی حالا چه خبر خوب شدن به امید خدا؟
مامان ایلیا کاکل زری
25 اردیبهشت 92 0:26
من بعد خوندن این پست خواستم بهت زنگ بزنم اما گفتم شاید استراحت میکنین اما اس دادم بهت خیلی نگرون شدم اما بعدا مامانم گفت شکر خدا حالشون رو به بهبودیه خدارو شکر اگه بتونی عکس بچه های گلشو بزار
مامان ملیکا
25 اردیبهشت 92 9:35
خدایا انشاالله هیچ بچه ای از نعمت وجود پدر و مادر محروم نشه خیلی تکان دهنده بود