رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

رادین اقا عشق ماما نفس بابا

عکس های جشن دندونی

1390/11/29 1:56
36,712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شب همگی به خیر بلا خره مامان جونم بعد از یه هفته تاخیر الان فرصت کرده تا عکس های دندونی رو براتون بزاره.

این جا در اسانسور  ماهی ها و دندون دارن مسیر رو به مهمونها نشون می دندwww.smilehaa.org

42.gif

www.smilehaa.org  شکلکهای جالب آروینwww.smilehaa.org  شکلکهای جالب آروینwww.smilehaa.org  شکلکهای جالب آروینwww.smilehaa.org

صبح جمعه که همه دارن خونرو برای مهمونی اماده می کنند و من هم خوشحال از این که می تونم به همه جا سرک بکشم

این دندون رو هم مامانی رو در ورودی زده بود  شکلکهای جالب آروین

ریسه های دندونی،همه این ها رو مامانی خودش درست کرده

حتی شکل روی بادکنک هارو هم خودش کشیده

 این هم گیفت ها که مامان نگینم توشون رو با پاستیل شکل دندون،شکلات و ادامس توپی پر کرده بود و روی هر کدومشون هم عکس من رو زده بود و اون هایی رو هم که قرار بود به بچه ها بده روشون شکلات سکه ای چسبونده بود و همچنین دفتر یاد بود که بازم کار خود مامان نگین و هرکدوم از مهمون ها برام یه یادگاری نوشتند

مامانم رو قاشق و چنگال ها هم عکس دندون چسبونده بود  شکلکهای جالب آروین

این هم از میز شام مامان دستت درد نکنه  شکلکهای جالب آروین

سالاد الویه ها که یکیشون به شکل دندون تزئین شده (روی همه ی غذاها سمبل دندون زده شده)

این عکس هم نشون دهنده کثرت عکاسهاست97.gif

 

اش دندونی اقا رادین که مامانی جون زحمتش رو کشیده بود

دسر های جشن دندونی

کیک دندونی پسمل ناناز

در حال خوردن کادوی بابا و مامان،چون تعداد کادوهات خیلی زیاد بود عکساشون رو نمی زارم( شاید بعدا گذاشتم)

و مروارید های کوچولوی جیگر طلا

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (30)

مامان آرینا موفرفری
29 بهمن 90 2:26
جیگر خاله دندون ناز و تازه مبارک.مامانی واقعا خسته نباشی سنگ تمام گذاشتین.رادین جون یه عالمه


سلام مرسی خاله خوبمون یه عالمه بوس هم از طرف ما برای شما و عروسک نازمون
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:30
جشن دندونیت مبارک گل پسرم . و همچنین 9 ماهگیت هزاران بار مبارک . یه دنیا بوس


سلام مرسی خاله جونم از طرف من هم یه دنیا بوس برای شما
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:34
عزیزم عکسا خیلی خوشکل شده مبارکه دست مامانی درد نکنه حسابی واست زحمت کشیده .


سلام خواهش چشمهاتون خوشگله عزیزم
خاله شادی
29 بهمن 90 7:55
منم دندون دارم رادین خان چه جشنی واست گرفتنا خوچ به حالت
سیلام مامان رادین جونی چه پسل خوشجل مشجلی دالین زنده باشه ایشالله به وب منم سر بزنید خوشحال میشم اگه موافق بودین تبادل لینک هم بکنیم =این درستا به افتخار رادین جونیD>


سلام مروارید های شما هم مبارک ،عزیزم با چشمهای خوشتلت می بینی حتما می یاییم دیدنتون و باعث افتخار که با شما دوست باشیم
مامان طاها
29 بهمن 90 8:59
سلام بازم اومدم بگم مرواریدهای قشنگت مبارکت باشه عزیزه خاله.


مرسی خاله جون خوبم
مامان طاها
29 بهمن 90 8:59
دسته مامان جونیت درد نکنه خیلی خیلی زحمت کشده.


سلام خواهش می کنم عزیزم دست گل شما هم درد نکنه که با نظرات تون وبمون رو مزین می کنید
مامان طاها
29 بهمن 90 9:00
قدر این مامانه با سلیقتو بدون


مرسی از لطفی که بهمون دارید
مامان طاها
29 بهمن 90 9:01
همه چی مرتب و منظم وقشنگ بود دسته مامان نگین درد نکنه.
ان شا الله جشن دومادی پسرتو بگیری.


سلام مرسی گلم ایشاالله شما هم طاها گلی رو داماد کنید
A&S
29 بهمن 90 11:24
سلام به مامان جون نگين. آفرين،مرحبا،چه با سليقه. چقدر خلاق.عزيزم واقعاً بايد به شما خسته نباشد گفت. مشخصه كه با تمام وجود و سرشار از احساس و عاطفه اينهمه زحمت كشيدي. من واقعاً محو اين همه سليقه و احساس شما شدم.
اين بوسه ها نثار دستان پر مهرت


سلام مرسی دوست گل خودم من هم از راه دور صورت ناز شما را می بوسم و هزاران شاخه گل سرخ تقدیم دل پر مهرت می کنم
A&S
29 بهمن 90 12:36
تقديم به نگين عزيزم :
هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم مي ارزي
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی


مرسی عزیزم من هم همین شعر را تقدیم خوئت می کنم
A&S
29 بهمن 90 12:38
تقديم به نگين خوش سليقه و خانم:
اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی



سلام گلم ممنون خودت از بس خوبی که من رو هم خوب می دونی
نگار(مامان سام)
29 بهمن 90 16:28
تبریک میگم واسه مروارید های کوچولوت عزیزم..رادین خان مامانت خیلی واست زحمت کشیده بود دستش درد نکنه.



سلام خاله خوبم مرسی .خواهش می کنم ممنون از لطفت
یاسمین مامان سورنا
29 بهمن 90 17:59
آفرین به مامان نگین باسلیقه چه جشن قشنگی برای گل پسرمون گرفتین
بوووووووووووووووس واسه رادین کوچولو


سلام خانوم گل ممنون رادین هم شمارو می بوسه
عسل و غزل
29 بهمن 90 18:54
سلام عزیزم
قربون اون دندون خوشگلت برم من
چه مامانی باسلیقه ای.ایشاله همیشه همینجوری پرتوان باشی مامانی مهربون.
رادین جونم ایشاله دندونای دائمیتو ببینیم به خصوص اون یکی که میگن صد سالگی در میاد


سلام خدا نکنه مرسی شما هم ایشاالله همیشه سالم و پر توان باشید ،خدا عمر 100 ساله هم به شما و عزیزانتون بده
مامان ایلیا
29 بهمن 90 20:48
سلام به به دستتون واقعا درد نکنه همه چی عالیه نگین منم از اون گیفت ها میخوام من بیلمرم باید میدادی زنعمو میاورد حالا غذاها ی خوشمزه از دستمون در رفت بماند رادینمویه ماچ گنده کن خیلی ابدار باشه دلم واسش یه ذره شده


سلام گلم ببخشید به خاطر برف و اب و هوای بد نتونستیم از راه دور مهمون دعوت کنیم ایشاالله جشن تولدش.گلم اگه خودت هم نمی خواستی سهم شما و ایلیا جونم رو محفوظ نگه داشتم و میارم براتون.شما هم جیگر طلای من رو ببوسید که دلم براش لک زده
مهسا مامان مرسانا
30 بهمن 90 0:02
سلام عزیزم....مبارکه مروارید های سفیدت.....نگین جون حسابی خسته نباشی.....خیلی خیلی زحمت کشیدی ...همه چیز با سلیقه....وای غذاهای خوشگلت رو دیدم گشنم شد.....
مهسا مامان مرسانا
30 بهمن 90 0:02
نمی دونم کلی برات نظطر نوشتم رسید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام بله که رسیده
مهسا مامان مرسانا
30 بهمن 90 0:08
عزیزم مرواریدهای سفیدت مبارکه.......نگین جون حسابی خسته نباشی...خیلی زحمت کشیدی...همه چی عالی وبا سلیقه.....میز غذا رو دیدم گشنم شد.....


سلام عزیزم ممنون خانوم گل.ای جونم
مامان محیا
30 بهمن 90 8:38
عجب سلیقه ای عجب جشنی عجب دندونی...عجب پسری....بوووووس


مرسی خاله جون شما لطف دارید
ghazaleh
30 بهمن 90 10:46
نگین جان خسته نباشی
خانومی ماشاله خیلی با سلیقه هستی ا
چقدر زیبا بودن و شیک دست خودت و مامان گلت درد نکنه
قربون دندوناش . انشاله دانشگاه رفتن رادین جون


مرسی عزیزم همچنین دانشگاه رفتن و دامادی تربچه جون
مامانی وروجک
30 بهمن 90 12:11
وااای چه جشنی واقعا خسته نباشی نگین جان رادین جون 9ماهگیت مبارککک


سلام مرسی گلم
مامان آیهان جون
30 بهمن 90 14:03
جوونه زدن اولین مرواریدت مبارک جیگر خاله. مامانی مهربون و خوش سلیقه سنگ تموم گذاشتین، اونم با وجود رادین شیطون خاله


مرسی عزیزم ایشاالله مروارید های فرمانروا هم راحت جوونه بزنند
مامان نسترن
30 بهمن 90 17:41
سلام نگین حون عزیزم...وووووووواااااااااااای همه چی معرکه بود...خوشبحال همسری با ابن خانوم خوش سلیقه و کدبانو و همچنین مامان نمونه...قربون این گل پسری برم...عروسکم الهی همیشه در کنار مامان وبابای مهربونت گل لبخند رو لبای نازت باشهانشاا...جشن فارغ التحصیلیت خاله جون


سلام عزیزم دیگه خجالت زدم نکن ،شما بهمون لطف دارید ایشاالله شما هم شاهد موفقیت دخمل نانازت باشی
سیما
30 بهمن 90 21:28
سلام تبریک میگم عزیزم . آفرین جشن باشکوهی برگزار کردی .. معلومه کلی زحمت کشیده بودی جای ما خالی بخصوص موقع خوردن خوراکی های لذیذ !. کاش اینجا بودین ما هم شرکت میکردیم . سهم من رو از آش دندونی رادین نیگه دار میام میخورم .


سلام عزیزم خواهش می کنم بله جاتون خالی بود ایشاالله تو جشن تولدش.به روی چشم
ثمین
2 اسفند 90 0:13
سلام! خیلی خیلی خسته نباشید! چقدر زحمت کشیدی! چقدرم با سلیقه! با اجازتون تو وبلاگم استفاده میکنم و لینک اینجا رو میزارم!


سلام ممنون که اومدید ،مرسی عزیزم خوشحال میشم و باعث افتخارمون که تو وبتون باشیم.
azad
4 اسفند 90 13:36
براش آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.


مرسی شما هم هرجا که هستید موفق و پیروز باشید
خاله هدي ياسمين زهرا
5 اسفند 90 1:19
عجب جشن باشكوهي گرفتين خالههههههههههه ما توي شيراز رسم آش دندوني و جشن دندوني نداريم ولي قراره براي ياسي بگيريم. راستي خيلي عالي بود. بابا خيلي هنرمندي. همه رو دست تنهايي انجام دادين يا كمكي هم داشتين. عالي عالي بود. لذت بردم. انشااله جشن تولد يكسالگي رادين گلي. فكر كنم بتركونيييييييي
راستي مبارك باشه


سلام عزیزم مرسی از لطفت .عزیزم غذا هارو خودم درست کردم ولی اش دندونی رو مامانم کمک کرد.ایشاالله جشن دندونی یاسی گل هم به خوشی بر گزار بشه.
مامان محمد مانی
10 اسفند 90 16:43
نگین جونی انشالله جشن قدم رادین جون را بگیری.
میشه راهنماییم کنی که گیف های هدیه را از کجا باید تهیه کنم.



سلام عزیزم همچنینريا،گلم من ساکن تبریزم و شیشه شیر هارو از بازار تربیت گرفتم و خودم با روبان و پستونک های پلاستیکی تزئینشون کردم
مامان ترانه
21 مرداد 91 21:58
سلام دوست گلم خوشحال میشم فردا به وبلاگ ترانه ی من به مناسبت جشن 100 روزگیش سر بزنی
مامان ترانه
23 مهر 91 16:06
خاله جونم مامان با سلیقه ات چه جشن دندونی برات گرفته ....محشر بود مبارکه